imessage werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update 5.1 werkt mijn imessage niet meer. Als ik het wil activeren kost het mij 0.50cent? Bizar! Ik ben in bezit van een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
imessage werkt niet meer
Sinds de update 5.1 werkt mijn imessage niet meer. Als ik het wil activeren kost het mij 0.50cent? Bizar!
Ik ben in bezit van een Iphone 4S 16gb en maak niet gebruik van jailbraik. Mogelijke oplossingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...6205094-a.html kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage werkt niet | 137595 | iPhone algemeen | 2 | 03-03-12 11:32 |
Alle iDevices: iOS 5.0.1 unthethered jailbreak 3GS: iMessage werkt niet | ferrari_2 | Jailbreak | 0 | 28-12-11 12:48 |
Imessage werkt niet tussen iphone 3 en 4 | TvdL | iCloud | 0 | 15-12-11 11:09 |
iMessage werkt niet in iOS 5.0.1. | Geert1976 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-11 10:02 |
|
|