//

Iphone 3GS niet meer in recovery mode

Iphone 3GS niet meer in recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, een paar dagen geleden heb ik mijn iphone 4 laten stuiteren , dus wil ik mijn oude 3GS weer gaan gebruiken die al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-12, 14:27
hopjesvla hopjesvla is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard Iphone 3GS niet meer in recovery mode

Hallo iedereen,

een paar dagen geleden heb ik mijn iphone 4 laten stuiteren , dus wil ik mijn oude 3GS weer gaan gebruiken die al eens gejailbreakt was door iemand anders.
Dus dan wil ik hem weer resetten met itunes (telefoon gaat niet meer aan geeft oplaad teken), en heb ik uitgevogeld hoe je in recovery mode komt en dan met itunes kan herstellen. Home button inhouden en dan aansluiten op de pc, verscheen itunes kabeltje op me iphone en itunes herkende hem. En dan spreekt het verder voor zich.
Dit lukte alleen tijdens het downloaden van de software ging me telefoon weer uit die mode en sprong naar het appeltje waar die 5 minuten op bleef staan, en kwam in die loop terecht.
Dus de software is gedownload, alleen me telefoon kan niet meer in die recovery mode! Home button inhouden + aansluiten tegelijkertijd werkt niet meer, itunes ziet me telefoon niet meer en het logo komt er ook niet meer..

Ik ben ten einde raad heb alle forums doorgespit, kan geen oplossing vinden. Iemand suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-12, 14:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

DFU mode (zie Wiki) al geprobeerd?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 06-05-12, 15:04
hopjesvla hopjesvla is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 16
Standaard

en ik maar denken dat ik alles geprobeerd had.. super bedankt! hij is nu bezig met herstel.
topic mag gesloten worden
  #4  
Oud 06-05-12, 17:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gevraagde slotje.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen pdewildt Jailbreak 2 23-05-11 15:51
iPhone 3GS gaat niet meer in recovery mode Roy46 iPhone algemeen 1 21-11-10 14:45
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06
Iphone Willt Niet meer in recovery mode gaan officialsd Unlock [archief] 8 18-01-08 18:35
iPhone krijg ik niet meer in recovery mode Destiny Archief 2 26-11-07 02:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.