Emails versturen via Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4 en hij is als volgt ingesteld om emails te ontvangen / versturen via Wi-Fi: inkomende post: pop.skynet.be uitgaande post : ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emails versturen via Wi-Fi
Ik heb een Iphone 4 en hij is als volgt ingesteld om emails te ontvangen / versturen via Wi-Fi:
inkomende post: pop.skynet.be uitgaande post : geen server geen server,en toch kan ik emails versturen...hoe kan dat? iemand een uitleg hiervoor,wetende dat ik enkel en alleen via Wi-Fi verbinding maak met het internet. Dank bij voorbaat! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je bij je account kijkt in Instellingen->Email, Contacten en Agenda's->*Je account*->Dan nog een keer bovenste ding-> En dan onderaan geavanceerd->weer je account->en dan server uitgaande post
Wat staat er daar?
|
|||
|
|||
Raadsel opgelost... nu staat er wel degelijk relay.skynet.be
zeker weten,gisteren stond 'geen server'.. Bedankt voor de reaktie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Emails lezen | bunqueejump | iPhone algemeen | 3 | 03-05-12 11:44 |
emails versturen lukt niet meer, loopt vast | cooltje | iPhone algemeen | 1 | 06-09-11 18:17 |
emails via MobileMe en PC | ducmen | Desktop-applicaties | 1 | 22-01-09 22:33 |
Emails ophalen | Sleevemaster | iPhone algemeen | 13 | 10-01-08 14:14 |
HELP: Geen emails kunnen versturen¿¿ - KPN thuisnetwerk | Rudy | KPN | 0 | 16-11-07 21:12 |
|
|