ipod doet bizar !!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ladies & gentlemen, hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende zeer merkwaardige fenomeen: ik heb in de iphone4, muziekafdeling, een afspeellijst gemaakt. (eigenlijk in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod doet bizar !!!
ladies & gentlemen, hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende zeer merkwaardige fenomeen:
ik heb in de iphone4, muziekafdeling, een afspeellijst gemaakt. (eigenlijk in itunes en dan gesynchroniseerd met mijn iphone). 22 nummers. na synchronisatie zijn er 4 zomaar verdwenen. eerste spooky thing! bon, ik "wijzig" mijn setlist en voeg deze nummers toe aan mijn afspeellijst. ik plaats ze in de juiste volgorde (die is zeer belangrijk voor mij!!!) en klik op gereed. alle 22 nummers in de afspeellijst aanwezig, da's al ok, maar de volgorde is licht gewijzigd: enkele nummers verspringen zomaar van plaats. als ik "wijzig", ze herschik en "gereed" klik, verspringen ze telkens weer naar een ander volgorde???!!! wat is hier gaande?? hoe krijg ik in vredesnaam de setlist bewaard in de volgorde die ik wens zonder dat ze telkens weer verandert? alvast bedankt voor jullie zeer geapprecieerde hulp!! ps: als ik mij iphone opnieuw synchroniseer (in itunes staat mijn afspeellijst zoals ik ze wens) verdwijnen er opnieuw nummers in de afspeellijst op mijn iphone??!! please HELP ME !!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bizar probleem met iCloud | tazzie85 | iPad algemeen | 6 | 22-01-12 21:57 |
ipad sync bizar traag | abdallahjohn | iPad algemeen | 18 | 03-12-10 00:49 |
Bizar, update 4.2.1 op iPhone 4 | froggie | iPhone algemeen | 8 | 26-11-10 19:25 |
Bizar 3G gedrag met FW 2.0.2 | Aaibaar | iPhone algemeen | 2 | 20-08-08 12:17 |
Bizar icoontje vanboven | Davidduzy | iPhone algemeen | 3 | 19-06-08 22:03 |
|
|