formatteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn ipod is bijna helemaal vol dus ik wil hem formatteren <<<ik weet dat het anders heet met itunes enzo maar ik kom niet op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
formatteren
mijn ipod is bijna helemaal vol dus ik wil hem formatteren <<<ik weet dat het anders heet met itunes enzo maar ik kom niet op de naam XD dus ik wil alles eraf maar moet ik dan dat apple id weer aanmaken onzo?
ik weet dat hier meer topics over zijn maar die snap ik niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon via iTunes de firmware herstellen. Lees je eerst maar even in hoe dat gaat. Er is genoeg te vinden daarover op Internet.
|
|||
|
|||
heb ik al gelezen maar ik heb geen backup
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 mei 2012 om 14:17 ---------- Hallo? is er iemand ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 mei 2012 om 14:20 ---------- kan me ipod ervan stukgaan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 mei 2012 om 14:23 ---------- Scorpiosoft help plz |
|
||||
|
||||
Maak eerst een backup met itunes. Daarna kun je gerust herstellen. Als je iPod leeg wil hebben moet je na het herstellen geen backup terug zetten.
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Formatteren/ erasen van iPhone 4S | rdem | iPhone algemeen | 15 | 01-05-12 09:28 |
Mac OS X: iTunes na formatteren | jochinho | iTunes | 1 | 06-02-12 19:13 |
Windows: synchronisatieprobleem na formatteren | thijsotjuh | iTunes | 0 | 21-12-11 14:21 |
Windows: Na formatteren C backup In iTunes kwijt | Jennimal | iTunes | 9 | 22-07-10 23:50 |
Iphone 3G synchroniseren na formatteren computer | Schut | iTunes | 2 | 24-05-09 21:58 |
|
|