Formatteren/ erasen van iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone gebruikers! Ik heb wat problemen met mn iphone 4S. Ik heb er een jailbreak op gehad en wil hem graag " Formatteren". Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Formatteren/ erasen van iPhone 4S
iPhone gebruikers!
Ik heb wat problemen met mn iphone 4S. Ik heb er een jailbreak op gehad en wil hem graag " Formatteren". Als ik de iphone via instellingen - algemeen - stel opnieuw in - wis alle inoud en instellingen. de telefoon ga wissen laat hij nog steeds resten over van de jailbreak. Cydia staat er na de format nog steeds op, terwijl ik hem elke keer instel als "nieuwe" telefoon. Het lijkt erop dat de format niet volledig wordt uitgevoerd. Kunnen jullie me hierbij helpen of iemand bekend met dit probleem ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien handiger dit soort vragen in dit deel van het forum te stellen.
|
|||
|
|||
Herstel de iPhone met iTunes naar de laatste versie van iOS (en zet geen backup terug). Dan eerst is de iPhone "opnieuw geformatteerd"
|
|
||||
|
||||
de laatste versie van ios 5.1 kun je beter nog even vanaf blijven, zet er het beste maar 5.0.1 op
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
firmware 5.0.1 hier downloaden : iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From
En als je op herstellen klikt in iTunes houd je de SHIFT toets van je pc ingedrukt, hierdoor kun je van pc kiezen welke firmware je op je iphone wilt zetten. En zodoende kies je dus je 5.0.1 firmware |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info Jij kan dus een iOS 5.x.x versie installeren die niet meer ondertekend wordt door Apple Proficiat
|
|
||||
|
||||
save SHSH Blob : Dev-Team Blog - redsn0w iOS5beta
niet meer ondertekend door Apple is veel bla bla, weinig boeh |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zucht, hier reageer ik al niet meer op
|
|
||||
|
||||
Hoe dan ook, jammer voor de topic starter, maar de 4S kan nu alleen naar 5.1.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jongens,
rustig maarrr Idd ik heb een paar keer geprobeerd de telefoon te upgraden naar ios 5.0.1. ik krijg dan een 3194 foutmelding. Het klopt dat apple deze niet meer vrijgeeft (ook met aanpassingen aan de hosts file ) en ik wil inderdaad ook niet naar i.o.s 5.1 updaten. Betekend het nu dat het voor mij ophoud ?? |
|
||||
|
||||
Inderdaad.
|
|
||||
|
||||
Helaas als croiman goed gelezen had, had hij gezien dat je een 4S hebt.
En deze kan je niet voorzien van oudere software, of je de SHSH blobs hebt of niet.
|
|||
|
|||
ja,
Jammer genoeg houd het inderdaad op voor me. Ik zou moeten wachten op de 5.1 jailbreak of ik moet toch een manier vinden om 5.0 erop te gooien haha thnx allemaal!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
backup iphone & formatteren pc | jeroenstaman | iPhone algemeen | 0 | 01-07-11 00:24 |
Trage 3G formatteren met behoud van contactpersonen | MiKeZZa | iPhone algemeen | 11 | 28-11-10 23:45 |
Iphone 3G synchroniseren na formatteren computer | Schut | iTunes | 2 | 24-05-09 21:58 |
iPhone 1e gen.: Kan baseband niet erasen... | Terrentiao | Unlock | 3 | 24-07-08 22:02 |
Rare methode om baseband te erasen 4.6 BL | vriesfde | Archief | 2 | 08-02-08 20:57 |
|
|