Trage 3G formatteren met behoud van contactpersonen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3G blijft ontzettend traag, zodoende wil ik hem eens proberen te formatteren. Alleen mijn contactpersonen zou ik graag behouden, is dit op de één ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trage 3G formatteren met behoud van contactpersonen
Mijn 3G blijft ontzettend traag, zodoende wil ik hem eens proberen te formatteren.
Alleen mijn contactpersonen zou ik graag behouden, is dit op de één of andere manier mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met iPhone Explorer is het mogelijk je iPhone te benaderen als usb stick. Je kunt dan de ''contacten database'' kopiëren naar je pc en na het herstellen weer terug plaatsen zo dat je alles weer terug heb.
Klik!
|
|||
|
|||
Helaas zit ik al FW 4.2 dus dat lukt even niet...
|
|
||||
|
||||
Heb je een update gedaan of een restore? Bij het tweede ben je de boel helaas kwijt aangezien de iPhone dat opnieuw geïnstalleerd word en alles dus gewist word van je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Update naar 4.2 en nu wil ik hem leeg gaan halen...
|
|
||||
|
||||
Als je alleen de update heb gedaan dan heb je alle contacten toch nog? Dan kun je deze nog steeds via iPhone Explorer exporteren naar je pc. Dan je iPhone herstellen, en als deze klaar is de contacten weer terug zetten via iPhone Explorer.
|
|
|||
|
|||
Als ik het zo lees kan die iPhone Explorer toch alleen bij een gejailbreakte IPhone?
|
|
||||
|
||||
Ja en nee. Om toegang te krijgen tot de media partitie niet. Om root toegang te krijgen (wat jij dus nodig heb) wel. Jou iPhone 3G is volgens mij gewoon untethered te jailbreaken. De 3G van mijn zusje heb ik gisteren nog een untethered jailbreak gegeven op firmware 4.2.1 Of een jailbreak moet ongewenst zijn, dan word het een ander verhaal.
|
|
|||
|
|||
Oh nee, dat is totaal niet ongewenst.
Dus dat ga ik even uitzoeken dan, ik dacht dat 4.2.1. nog niet te jailbreaken was. |
|
||||
|
||||
De iPhone 3G is gewoon te jailbreaken met Redsn0w, kijk hier maar even.
Verdere vragen over jailbreaken zijn daar te vinden/stellen. ;-) Laatst gewijzigd door john1979; 28-11-10 om 22:20. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
4.2.1 is 4.2 door mysterieuze wijze van Apple
|
|
||||
|
||||
Firmware 4.2 is 4.2.1. Hij word alleen weergeven in iTunes als 4.2 ;-) Op bijvoorbeeld mijn iPad staat hij bij Informatie gewoon als 4.2.1 terwijl er in iTunes 4.2 staat als ik mijn iPad aansluit.
|
Labels |
contactpersonen, formatteren, iphone 3g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3g van 3.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband? | tbeumer@ | Unlock | 0 | 09-01-11 15:19 |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
iPhone: updaten van 4.0.1 naar 4.1 met behoud van JB | dr-trombone | Jailbreak | 2 | 15-10-10 14:42 |
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) | gonijn | Archief | 2 | 06-01-10 14:14 |
|
|