Spontaan GSM netwerkverlies 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De 3GS van mijn vrouw heeft kuren..... Het probleem is dat het GSM signaal spontaan wegvalt, en ze dus niet meer kan bellen (of gebeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spontaan GSM netwerkverlies 3GS
De 3GS van mijn vrouw heeft kuren.....
Het probleem is dat het GSM signaal spontaan wegvalt, en ze dus niet meer kan bellen (of gebeld kan worden) met de telefoon. Frappant is dat het internet (Wi-Fi) het wel blijft doen. Nu is het op te lossen met het herstellen van de netwerkinstellingen maar het is natuurlijk niet handig dat het netwerk spontaan wegvalt. Het is nu al twee maal gebeurd en even zoveel dagen. De iPhone zelf geeft zelf of "no service" aan of er staat maar een (1) signaalsterkte balkje. De iPhone is voorzien van 4.2. firmware en is simlockvrij maar niet jailbroken. Mijn vraag nu (vanzelfsprekend).... Heeft iemand een oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs valt spontaan uit | arjendj | iPhone algemeen | 6 | 10-04-12 21:52 |
Muziek: Iphone 3gs begint spontaan muziek te spelen via Ipod | scotty | Muziek, foto & video | 8 | 13-04-11 18:42 |
Spontaan (?) verbreken telefoongesprek 3GS | mick.faber | iPhone algemeen | 2 | 05-10-10 21:56 |
3GS start spontaan opnieuw op | shapezzz | iPhone algemeen | 2 | 20-09-10 12:40 |
3GS / iOS4 spontaan rebooten in gesprek | fmak | iPhone algemeen | 4 | 15-07-10 08:42 |
|
|