3GS / iOS4 spontaan rebooten in gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Na een weekje probleemloos draaien op iOS4, heb ik nu sinds een paar dagen dat bij langere gesprekken (conference calls e.d.) ik schat in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS / iOS4 spontaan rebooten in gesprek
Hi,
Na een weekje probleemloos draaien op iOS4, heb ik nu sinds een paar dagen dat bij langere gesprekken (conference calls e.d.) ik schat in na ongeveer een kwartiertje, het toestel spontaan gaat rebooten. Ik kan dan niets meer doen, het zwarte scherm met aangevreten appeltje verschijnt en de volgende twee tot drie minuten staat 'ie te denken of 'ie weer gaat starten voordat er daadwerkelijk weer leven in komt. Hebben jullie dit al eerder gehoord en is er wellicht een oplossing voor? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebeurt bij mij ook weleens, op de raarste momenten valt hij uit en begint dan te rebooten
|
|
|||
|
|||
komt door de nieuwe 4.0 , waar ik weer snel van af wil heeft iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
Heb dit ook al een tijdje.. Ik vond ook een topic waar soortgelijke problemen al eerder gemeld zijn... https://forum.iculture.nl/f28/i...-bellen-2.html
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs gaat rebooten | ReRo | Archief | 3 | 19-08-10 16:53 |
iPhone 3GS blijft rebooten (FW: 3.1.3) | iMarvin. | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 23:55 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
Iphone 3gs FW 3.1.2 blijft rebooten naar netwerk herstel | Pienoet | iPhone algemeen | 15 | 15-12-09 17:06 |
|
|