Iphone 4s " herstel typen "? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone members, Ik krijg de laaste tijd een popul in de scherm van een gesprek, bijvb in whatsapp, In de popul staat " herstel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4s " herstel typen "?
Beste iphone members,
Ik krijg de laaste tijd een popul in de scherm van een gesprek, bijvb in whatsapp, In de popul staat " herstel typen " , mijn vraag is .. Hoe krijg ik deze scherm tevoorschijn? En wat doet t? , Hoor t graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die krijg je waarschijnlijk door te schudden met je device.
Het is een Undo functie.
|
||||
|
||||
Hey ja dat klopt, wat doet t precies? Waarom is dit der?
|
|
||||
|
||||
Om je laatst getypte tekst te wissen...
|
||||
|
||||
Dankjewel voor jullie reactie, ben weer wT wijzer geworden.
Kan een slotje op . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Iphone "master" herstel | Gielk | iPhone algemeen | 3 | 16-02-11 20:40 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" | ErickJacobs | iTunes | 0 | 18-08-08 00:42 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|