Vergrendelknop iPhone 4s vertoont kuren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, De vergrendelknop van m'n iPhone 4s 16GB werkt sindskort niet meer. Dit was eerder al een keer het geval, maar na een week ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vergrendelknop iPhone 4s vertoont kuren
Goedemiddag allemaal,
De vergrendelknop van m'n iPhone 4s 16GB werkt sindskort niet meer. Dit was eerder al een keer het geval, maar na een week deed ie het spontaan weer. Nu is het inmiddels al een week geleden dat de knop ermee opgehouden is. Ik heb hem niet laten vallen o.i.d. Daarbij komt ook dat m'n scherm uit zichzelf meerdere malen per dag verspringt waarbij ik de knoppen "uitschakelen" en "annuleren" te zien krijg. Soms gebeurt dit een paar keer achter elkaar, andere keren zit er langere tijd tussen. Ik heb m'n iPhone pas sinds december dus ik heb nog garantie, maar ben 'm natuurlijk liever niet drie weken kwijt, vandaar dat ik eerst hier een poging waag.. Mocht iemand me kunnen helpen, graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt er toch echt op dat er een defect is aan de knop. Bij de verkoper aanbieden ter reparatie lijkt me het beste.
|
||||
|
||||
Dat ligt er nogal aan waarheen zij de telefoon versturen... Liever betaal ik 4 tientjes en neem ik hem meteen mee, in plaats van hem lang kwijt te zijn. Lees de verhalen maar na...
|
|
|||
|
|||
Heb toevallig vandaag de ihone 4s van mijn vrouw langs gebracht bij de applestore in Amsterdam, zelfde probleem aan/uit knop deed niets meer, werd omgeruild voor een nieuw (refurbishd) onder garantie, werd nog met een kijkertje met vergrootglas en lampje in de dockconector en oortelefoonaansluiting gekeken voor vochtschade, de witte sticker in de oortelefoonaansluiting was iets roze uitgeslagen maar omdat de dockconector schoon was werd er niet moeilijk over gedaan!
Dus misschien even langs de applestore of opsturen naar waar je hem hebt gehaald maar dan ben je hem zeker langer kwijt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga je zelf met de telefoon knutselen of laat je dat door iemand doen dan is de kans groot dat de verkoper geen garantie meer geeft. |
|
||||
|
||||
Opsturen is niet leuk maar de hele tijd een kapotte toestel is nog minder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm 3G heeft kuren | Schob | iPhone algemeen | 5 | 06-10-11 20:15 |
Windows: Itunes vertoont haperende video's. | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 10-03-11 11:25 |
volume en vergrendelknop activeren vanzelf | Maikel22 | iPhone algemeen | 20 | 05-09-09 00:39 |
iphone vertoont vele kuren | dennis_rnb | iPhone algemeen | 1 | 13-10-08 12:44 |
Iphone met kuren: vast hangen | Corally | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-12-07 00:03 |
|
|