iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone laadt niet op (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11790-iphone-laadt-niet-op.html)

Ullie 02-01-08 18:58

iPhone laadt niet meer op
 
Sinds gisteren laadt mijn iPhone niet meer op. Als ik hem in de stopcontact steek, zie je niet het gewone groene batterijtje maar het hoofdmenu. Wel staat er rechtsboven dat de iPhone oplaadt maar na enkele uren laden blijft hij op rood staan. Ook als ik hem aan mijn pc aansluit...

help me alsjeblieft

Dien 02-01-08 19:16

Je telefoon even aan en uit zetten, en anders even een restore doen in iTunes.

Hopelijk zal dit helpen....

Michael 02-01-08 19:25

Nee niet restoren ik had het ook Lijkt niet op te laden. Maar aan en uit zetten is voldoende. Daarna is je batterij weer vol weergegeven. Net of de png's blijven hangen

Dien 02-01-08 19:29

Ik heb dit probleem trouwens wel vaker zien langskomen...

kleine bug denk ik...

Ullie 02-01-08 19:31

wat is een restore en hoe doe je dat?

Ullie 02-01-08 19:34

maar ja aan- en uitzetten. bedoel je daarmee 2 maal op het knopje rechtsboven de iphone drukken? nee toch

Dien 02-01-08 19:35

Knopje rechtsboven ingedrukt houden, todat er een rode slider in beeld komt. Dan je iPhone uitzetten en weer met het knopje rectsboven aanzetten.

Ullie 02-01-08 19:37

Thx, het lukt !! :D

Jawbreaker 03-01-08 13:21

Ik heb ook het probleem dat mijn iphone niet oplaadt. Als ik mn iphone in de oplader doe krijg ik de melding "Charging... Please Wait" en daar blijft het dan bij.
Mn Iphone is dus nu helemaal leeg en kan niks anders uit hem krijgen dan deze melding.
Aan- en uizetten en/of resetten levert niks op. Is er naast deze handeling geen andere manier om mn iphone te fixen?
HEEEELLLLPPPP!!!!!

Biatelli 23-04-08 12:39

iPhone laadt niet op
 
Ik werd net wakker en tot mijn schrik laad mijn iphone niet op
ik woon in amerika dus k laat hem opladen via de adapter
voor 1 minuut krijg ik rechtsboven dat bliksem teken te zien en na een minuut veranderd die naar een stekker teken . ik heb hem nu aan mijn laptop hangen zelfde probleem
wie weet een oplossing?

edit mijn 2e iphone die laad gewoon wel op en na 5 minuten heb ik nog steeds het stroomteken...

Biatelli 23-04-08 14:13

Topic kan gesloten worden.

Nadat ik mijn iphone aan en uit had gezet was mijn batterij opeens 100 % , iphone laade dus wel op maar gaf het niet aan.

croiman 25-04-08 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Biatelli (Bericht 103095)
Topic kan gesloten worden.

Nadat ik mijn iphone aan en uit had gezet was mijn batterij opeens 100 % , iphone laade dus wel op maar gaf het niet aan.

als je batterij op 100procent staat, stopt hij met laden, daardoor dat het lijkt alsof als niet laad.


Slotje ??

Jerreby 14-06-08 16:25

Iphone laadt niet meer op.
 
Hallo mensen.

Ik heb hier een groot probleem. Mijn iphone laadt nietm eer op. Wanneer ik hem onder stroom leg zie ik de batterij wel maar bij blijft op een heel klein rood streepje staan. De laatste tijd heb ik hem wel vaak eruit gehaald toen hij nog niet klaar was met opladen, misschien dat dat het is.

Iemand een oplossing!!???

Alvast bedankt.

croiman 14-06-08 16:59

steek hem eens in en laat em insteken, kijk na een half uur een uur wat de batterij doet, zoniet, steek hem eens in via usb op pv, daar laad hij ook op maar trager, kijk wat em doet na een uur.

of probeer eens een andere kabel van iemand anders, mss stekker of kabel beschadigt...

Jerreby 14-06-08 17:01

Ik zal het proberen.

croiman 14-06-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jerreby (Bericht 127126)
Ik zal het proberen.

houd ons dan op de hoogte van je verdere ontwikkelingen en verloop hiervan.

berndvp 14-06-08 17:49

kan idd aan het kabeltje liggen,
had voor mij ipod twee kabels,

werkte altyd met een en de zelfde 2de was als reserve,
en werk nu met reserve dus jha:)
kabels kunnen ook eens stuk gaan :)

laat het zeker weten als het opgelost is

croiman 14-06-08 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berndvp (Bericht 127137)
kan idd aan het kabeltje liggen,
had voor mij ipod twee kabels,

werkte altyd met een en de zelfde 2de was als reserve,
en werk nu met reserve dus jha:)
kabels kunnen ook eens stuk gaan :)

laat het zeker weten als het opgelost is

waarschijnlijk het kabeltje dan? of toch niet? Als hij oplaad met het andere kabel , dan weet je genoeg he

Jerreby 15-06-08 13:04

En helaas, een andere oplader werkt ook niet.

Ik ben hier dus echt ziek van, hij is nu bijna helemaal leeg. Dit betekent dat ik hem straks helemaal niet meer kan gebruiken!!

croiman 15-06-08 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jerreby (Bericht 127375)
En helaas, een andere oplader werkt ook niet.

Ik ben hier dus echt ziek van, hij is nu bijna helemaal leeg. Dit betekent dat ik hem straks helemaal niet meer kan gebruiken!!

oplader of oplaad kabel ?

Jerreby 16-06-08 19:15

Kabel bedoelde ik ;).Het probleem is trouwens verholpen. Het bleek om een bugje te gaan waardoor hij op dat plaatje bleef hangen waar er een heel klein rood stukje te zien was. Hij was dus eigenlijk wel vol, en na hem een keer gereset te hebben zag ik ook gewoon weer de volle groene batterij.Toch bedankt voor de hulp!Later.

Suus 23-06-08 20:42

Ik heb precies het zelfde probleem met de batterij en ben een beetje in paniek. Ik heb een week lang mij Iphone niet gebruikt omdat ik in China was en dacht dat het probleem aan het China stroomnet lag.
Maar nu thuis heb ik nog steeds het zelfde probleem. Gelukkig lees ik net je berichtje. Maar kun je mij verder helpen hoe ik hem moet resetten? En raak ik dan niet alle gegevens van mijn Iphone kwijt?

croiman 23-06-08 20:46

home-button en power-button tesamen in drukken voor +20sec, daarna gewoon aanzetten met power-button. Zou toch een algemeen gekend feit moeten zijn, dat dat zo werkt met iphone vo reset.

En als je restore bedoeld, kijk even in de wiki of handleidingen, mits er zoveel verschillende manieren zijn vo unlock enz...

Suus 23-06-08 21:36

thanks for reply en dat je ook de moeite neemt om "domme" Iphone gebruikers te helpen. Mijn groene batterijtje is weer terug! :)

macfreaker 23-06-08 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suus (Bericht 130761)
thanks for reply en dat je ook de moeite neemt om "domme" Iphone gebruikers te helpen. Mijn groene batterijtje is weer terug! :)

Ik ben er vrij zeker van dat er geen domme iphone gebruikers zijn. Maar vele antwoorden op vragen zijn reeds behandeld en gemakkelijk terug te vinden door even te zoeken. :D

croiman 23-06-08 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suus (Bericht 130761)
thanks for reply en dat je ook de moeite neemt om "domme" Iphone gebruikers te helpen. Mijn groene batterijtje is weer terug! :)

Dus de reset heeft je geholpen???

Er zijn geen DOMME iphone gebruikers, je hebt de normale gsm gebruikers die een iphone hebben, en de freaks, wij dus lol hihih ;)

Suus 23-06-08 22:01

yep, en ik ben helemaal blij! met dank aan de freaks.:)

croiman 23-06-08 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suus (Bericht 130789)
yep, en ik ben helemaal blij! met dank aan de freaks.:)

Off-topic
Daarvoor zijn we der lol


Mondatta 09-07-08 22:40

Iphone Laadt Niet Meer!
 
Ik heb mijn juweeltje al een tijdje, altijd mooi gewerkt enzo.
En nu vanaf 2 weken geleden ofzo herkent mijn PC de Iphone plots niet meer.
Als ik hem insteekt komt er te staan:
"Dit accesoire is niet bedoelt voor de Iphone" :confused:
En dan vraagt die nog of'k de vliegtuigmodus wil aanzetten...
Elkes keer opnieuw als ik hem insteek krijg ik dit bericht.
Het rare is dat (ik heb er nog 1 hier) als ik de andere insteek die wel perfect werkt...

Heeft iemand hier een antwoord op? Alvast bedankt voor de reacties!

Modbreak:
heb ook titel aangepast


Luk 09-07-08 23:04

Ik zit met hetzelfde probleem :)

Destiny 09-07-08 23:07

Wat gebeurt er als je hem aan de netsnoer hangt? Laadt hij dan wel op?

macfreaker 09-07-08 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mondatta (Bericht 137260)
Ik heb mijn juweeltje al een tijdje, altijd mooi gewerkt enzo.En nu vanaf 2 weken geleden ofzo herkent mijn PC de Iphone plots niet meer.Als ik hem insteekt komt er te staan:
"Dit accesoire is niet bedoelt voor de Iphone" :confused:
En dan vraagt die nog of'k de vliegtuigmodus wil aanzetten...
Elkes keer opnieuw als ik hem insteek krijg ik dit bericht.
Het rare is dat (ik heb er nog 1 hier) als ik de andere insteek die wel perfect werkt...Heeft iemand hier een antwoord op? Alvast bedankt voor de reacties!

Voor je zo tekeer gaat van "help " enzo. Gebruik aub eerst de zoekfunctie van dit forum. Misschien ben je hier iets mee.
https://forum.iculture.nl/f28/i...t-niet-op.html

haard63 10-07-08 15:02

iphone laad niet meer op / gaat niet meer aan
 
Heb in maart iPhone (1.1.3) gekocht, accu binnen 12 uur leeg. Laadde de accu op voordat hij op 10% van zijn kunnen was. Maar helaas ik was een keer te laat met opladen: Krijg nu de iPhone niet meer aan de praat. :(
Dacht dat de accu kapot was, heb dus een nieuwe accu erin gezet maar helaas: nog steeds wil mijn iphone niet opladen/aangaan (btw ik druk 10 sec op het zwarte knopje aan de bovenkant)
Wat nu?
Teruggaan naar Apple is geen optie aangezien hij gekocht is in Dubai.

Kan iemand mij helpen?

Dank dank dank
Jop

Bomans 10-07-08 15:22

hij wil niet opladen zowel in stopcontact als via usb?

Anders hier even kijken:
https://forum.iculture.nl/f28/i...t-niet-op.html

haard63 10-07-08 15:39

zowel via stopcontact als usb doet hij helemaal niets meer.

segers909 17-07-08 14:48

iPhone laadt niet meer op.. :(
 
Ik heb mijn iPhone vandaag laten vallen.. er leek niks aan de hand, maar toen ik hem zojuist op mijn computer aansloot, herkende itunes hem niet & laadde hij niet op :( Wel komt soms 'dit accesoire is niet bedoelt voor de iphone'
Wat mij opvalt is dat wanneer ik de iPhone in de iphone speakers zet (altec lansing), hij wel muziek speelt. :confused: Hij laad dan echter ook niet op.

Welk onderdeel zou kapot zijn? Deze iPhone heeft al wat operaties achter de rug (steekt nieuw comm. board in), dus onderdelen vervangen is voor mij geen probleem meer..

Bedankt!

macfreaker 17-07-08 14:58

Loopt al een draadje hierover , misschien kan je daar eens kijken en verder reageren.
https://forum.iculture.nl/f28/i...t-niet-op.html

segers909 18-07-08 19:14

Het gaat daar overal over gewoon de batterij die net meer oplaad, maar bij mij ziet de computer de iPhone niet meer.
Ondertussen heb ik wel gemerkt dat (zeer vreemd) de iphone wel degelijk oplaad wanneer ik hem aansluit op mijn pc/speakers. Er staat echter geen oplaadteken op de iphone.
De enige verbinding die ik nu nog heb is via winscp. (en ik heb installer op de iphone staan) Heeft iemand enig idee om mijn iphone te redden? :(

MCNO 18-07-08 20:31

Als je verbinding hebt probeer Iliberty+ eens, zie mijn probleem van gisteren, zoek op "loop".

Ik heb al mijn instellingen nog.

Daarna kan je altijd nog met de schroevendraaier aan het werk.

segers909 18-07-08 20:42

enig idee wat ik zou moeten vervangen? De aansluiting misschien?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.