restore van iphone 4 naar iphone 3g? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik wil mijn settings van iphone 4 terug naar iPhone 3g restoren. Alleen iTunes geeft aan dat het van nieuw naar oud niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
restore van iphone 4 naar iphone 3g?
Hallo allen,
Ik wil mijn settings van iphone 4 terug naar iPhone 3g restoren. Alleen iTunes geeft aan dat het van nieuw naar oud niet mogelijk is. "The backup “***” cannot be restored to this iPhone because the software on the iPhone is too old." Dat wil ik graag omdat voor reparatie mijn iPhone 4 een kleine 4 á 6 week weg is. En heb daarvoor nog een "oude" 3G. Graag wil ik mijn settings, email, sms, bookmarks e.d. meenemen zonder opnieuw in te stellen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ergens anders laten repareren. Dan kun je er op wachten.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan dit inderdaad niet. Je kan niet van een nieuw toestel naar oud plaatsen...
|
|
|||
|
|||
Door Apple ge-iPwnd...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Restore van 4.3.3 naar 4.3.3 (iPhone4) HELP!!! | Sharky | Jailbreak | 83 | 06-09-11 22:59 |
iPhone: Van 4.1 naar 4.3.1 zonder restore | djkavaa | Jailbreak | 0 | 04-04-11 11:07 |
Error (6) bij restore van 1.1.3 (iTunes) naar 1.1.1 | whitehouse | Jailbreak [archief] | 6 | 26-03-09 08:21 |
Na downgrade van 1.1.2 naar 1.0.2 geen idee hoe uit restore te komen | Geoff | Unlock [archief] | 2 | 14-11-07 17:06 |
|
|