Iphone valt uit en herstart om de 5 minuten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 ios 5.1.1, deze heeft lange tijd gewerkt zoals het moet maar nu valt hij uit en herstart hij zich, dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone valt uit en herstart om de 5 minuten
Ik heb een iphone 4 ios 5.1.1, deze heeft lange tijd gewerkt zoals het moet maar nu valt hij uit en herstart hij zich, dit elke 5 minuten. Ook blijft het percentage en indicator van de batterij op hetzelfde niveau zelfs al laad ik hem een hele dag op. Is dit een software probleem of ligt dit aan een vals contact?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan voor de zekerheid even herstellen vanuit DFU Modus (raad ik aan). Dan weet je of je het bij de soft of hardware van de telefoon moet zoeken!
|
|
|||
|
|||
heb ik al meerdere keren geprobeerd...
|
|
|||
|
|||
Ik heb net hetzelfde probleem maar dan bij iPhone 5, iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Vaak zitbdit probleem in de dockconnector
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 3GS herstart om de zoveel minuten | btimmerm | iPhone algemeen | 2 | 27-01-12 16:53 |
Iphone herstart uit zichzelf | mirr | iPhone algemeen | 3 | 07-12-11 19:44 |
Help! Iphone 3gs bereik valt om de 10 minuten weg en gaat op simlock | gielsekan | iPhone algemeen | 3 | 14-10-11 18:17 |
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit | Cdrazar | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 23:47 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
|
|