Voicemail verwijdert de 0 voor telefoonnummers discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week verwijdert de voicemail van mijn iPhone de eerste 0 van binnenkomende gesprekken. Daardoor wordt het nummer van degene die een bericht heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voicemail verwijdert de 0 voor telefoonnummers
Sinds vorige week verwijdert de voicemail van mijn iPhone de eerste 0 van binnenkomende gesprekken. Daardoor wordt het nummer van degene die een bericht heeft ingesproken niet herkend (want het nummer komt niet overeen met het nummer uit mijn adressenboek).
Vreemd genoeg doet dit probleem zich alleen voor bij voicemailberichten. In de lijst met recente gesprekken herkent de iPhone wél het nummer (doordat de 0 daar niet wordt verwijderd). |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
adressenboek, voice mail, voicemail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App. voor blokkeren telefoonnummers | Nien67 | iPhone Apps | 1 | 19-10-11 22:44 |
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend | Michael | iPhone algemeen | 28 | 02-03-11 23:17 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail | Vikash | Overige providers Nederland | 0 | 30-01-08 23:32 |
|
|