Recovery loop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3gs fw 5.1. of 5.1.1 niet zeker. een paar dagen geleden zat mijn iphone in een zogenaamde boot loop, hij ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recovery loop
ik heb een iphone 3gs fw 5.1. of 5.1.1 niet zeker.
een paar dagen geleden zat mijn iphone in een zogenaamde boot loop, hij ging de heletijd aan uit voor eeuwig, de enige uitweg was hem in recovery mode zetten en de firmware opnieuw installeeren, de installatie was bijna klaar en ik kreeg een error. en ik blijf errors krijgen als ik dit probeer nou wil ik mijn iphone uit recovery mode halen om zo verder to komen maar dat lukt niet zomaar, ik heb het al met tinyumbrella,iRecovery en iReb geprobeert maar hij start dan normaal op valt weer uit en weer terug in recoverymode. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 mei 2012 om 12:13 ---------- hij gaat trouwens ook niet in DFU mode anders kon ik hem wel maken maar dat werd hem dus ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toevallig de iPad baseband (06.15.00)? Zeer herkenbaar dit probleem...
|
|
|||
|
|||
en wat kunnen we hieraandoen? ik zit steeds in recoveryloop
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 Recovery loop? | iDameeeh | iPad algemeen | 2 | 30-01-12 12:06 |
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 | Spider85 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 23:26 |
iPhone: 4 - Recovery Mode Loop | Sick Mic | Jailbreak | 13 | 15-08-11 00:14 |
Van 4.0.1 naar 4.1 (recovery loop) | Joostg | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 11:06 |
Recovery Mode Loop | hopi | Archief | 5 | 04-12-09 15:50 |
|
|