Vreemde afbeelding duikt op Rechter boven zijde iphone scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone heeft sinds de update van IOS 5.1.1 een vreemd teken op de rechter bovenzijde van het scherm. Ik ben benieuwd wat het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemde afbeelding duikt op Rechter boven zijde iphone scherm
Mijn iphone heeft sinds de update van IOS 5.1.1 een vreemd teken op de rechter bovenzijde van het scherm. Ik ben benieuwd wat het is daarom heb ik dit forum geraadpleegd. Het lijkt me een hint voor IOS 6.0.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Fout antwoord, sorry.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien de een of andere App Switcher die je geïnstalleerd hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lijkt afkomstig van quick scan, wanneer je de app afsluit dan zal het icoontje verdwijnen.
Wat het doet weet ik niet, maar volgens mij staat Apple normaal niet toe dat apps van derde icons in de statusbar vervangen zoals hier het geval is, dus waarschijnlijk er tussen door geglipt Update: lijkt een reclame te zijn voor andere apps van ihandysoft
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 19-05-12 om 13:11. |
Labels |
ios 5.1.1, ios 6, iphone, scherm, teken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm zit boven los | ChristianS | iPhone algemeen | 5 | 01-12-10 22:41 |
rechter kant van scherm werkt niet goed | thijssie117 | iPhone algemeen | 1 | 26-11-10 13:04 |
Vreemde adressen boven aan mail verstuurd via iphone. (hotmail) zoals blabla.phx.gbl | Robert171 | iPhone algemeen | 4 | 14-03-10 18:03 |
Foto: scherm afbeelding | Benno | Muziek, foto & video | 2 | 27-06-09 17:24 |
Rare ding boven aan scherm | batalhador | Archief | 7 | 17-02-08 15:29 |
|
|