Geen iPad apps op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen! Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb een vraagje voor jullie allen. Ik ben in het bezit van een iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iPad apps op iPhone
Hoi allen!
Ik ben hier nieuw op het forum en ik heb een vraagje voor jullie allen. Ik ben in het bezit van een iPad 2 & een iPhone 4S, telkens als ik mijn iPhone aan mijn pc koppel download hij al de apps dat normaal om mijn iPad staan, maar dit zijn er zodanig veel dat ik dit echt niet wil. Heb echt al van alles uitgeprobeerd maar nog niet echt een oplossing gevonden. Korte samenvatting: wil niet dat iPad apps op mijn iPhone komen, hij zet ze steeds over. Alvast bedankt! Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen --> Store
Hier bij automatische downloads het vinkje bij apps uitzetten. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes wil geen apps synchroniseren met ipad | sjimfizz | iTunes | 1 | 20-12-11 17:39 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
Ipad 2 apps opstarten niet mogelijk en iphone toetsenbord op de ipad | master010 | iPad algemeen | 2 | 01-08-11 13:29 |
ipad > iphone > ipad apps | winock | iPad Apps | 2 | 02-01-11 22:32 |
|
|