4s geen internet verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo blij ben ik met mijn 4S. Had alleen even over het hoofd gezien dat er een micro sim in moest. Dus deze maar even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4s geen internet verbinding
Zo blij ben ik met mijn 4S.
Had alleen even over het hoofd gezien dat er een micro sim in moest. Dus deze maar even besteld. Ik heb een abb. van BEN. Onbeperkt internet. Simkaartje erin en .............geen internet verbinding. Instellingen staan goed....abb is niet veranderd. Ik zie wel zo'n bolletje boven aan in het scherm... HELP!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een cirkeltje is normaal gprs, dan zou je internet moeten hebben alleen is dat soort internet pokke traag. Een E of H of 3G zien staan is beter maar dat ligt aan de provider dat blijkbaar op de plaats waar je bent geen 3G heeft. Dan nog zou je moeten kunnen surfen, weliswaar op slakke tempo maar dat moet gaan. Komt er dan zo'n tekst op van mobiele data niet beschikbaar ofzo? Je kan mss de phone eens volledig uitzetten en terug aanzetten, kans is klein zoiets helpt maar ge weet maar nooit. |
|
|||
|
|||
Internet instellingen eens resetten hielp laatst bij mij toen ik van kpn naar tmob ging.
|
|
|||
|
|||
Je moet hoogstwaarschijnlijk even je aanbiedersinstellingen updaten via Instellingen --> Algemeen -- Info. Of even aan iTunes hangen
|
|
|||
|
|||
Ik heb ff iTunes eraan gehangen.
Aan en uitgezet. Doet het!!! Dankjullie wel voor de tips |
|
|||
|
|||
Graag gedaan en natuurlijk heel veel plezier met je iPhone!
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het nu werkt.
Daarom een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wel verbinding geen internet | Wytse | iPhone algemeen | 18 | 01-03-12 18:24 |
geen verbinding met internet | hanneke74 | iPad algemeen | 1 | 31-12-11 21:05 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Geen internet verbinding via Airport Extreme | JanBerens | Wi-Fi | 6 | 13-05-10 19:36 |
België: Geen verbinding via mobiel internet | Kesse | Overige providers België | 6 | 07-10-09 00:23 |
|
|