Geen verbinding via mobiel internet discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren de instellingen ingevoerd voor mijn mobiele internet via proximus. Ik heb 15 gratis sessies via mijn pre-paid kaart. Heb bij instelling-algemeen- netwerk-mobiel datanetwerk volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding via mobiel internet
Gisteren de instellingen ingevoerd voor mijn mobiele internet via proximus. Ik heb 15 gratis sessies via mijn pre-paid kaart.
Heb bij instelling-algemeen- netwerk-mobiel datanetwerk volgende ingevoerd: APN: wap.proximus.be Gebruikersnaam: wap wachtwoord: wap Nu probeer ik al een tijdje connectie te maken en hij blijft maar zoeken naar een netwerk en ik krijg na x-aantal minuten de melding : connection time-out. Kan er me iemand helpen? Dank u! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind je het te duur kan je nog altijd naar mobile vikings overschakelen met nummer behoud uiteraard. |
|
||||
|
||||
APN: internet.proximus.be
Gebruikersnaam: leeg wachtwoord: leeg |
|
||||
|
||||
Let wel op dat je je 15 sessies niet overschrijdt, want dat kan je aardig wat geld gaan kosten bij Proximus!
|
|
|||
|
|||
@Bomans & WDS001: Thx!
@Apotheosis: Kan me idd wel een data-abonnement aanschaffen maar momenteel doe ik het heel goed met mijn pre-paid kaart van 15€ per maand waarmee ik onbeperkt gratis sms en waarbij ik ook 15 gratis sessies krijg. Gezien ik nog een werk-gsm heb vind ik het dan ook niet nodig om extra geld uit te geven aan een 'duur' abonnement. Wat je gratis krijg kun je al zowel gebruiken vind ik of niet soms? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door apotheosis; 07-10-09 om 00:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-11-10 11:41 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
geen mobiel internet vodafone | alo70 | Vodafone | 2 | 07-07-10 20:20 |
Geen mobiel internet meer | Pripz | iPhone algemeen | 3 | 06-02-10 12:16 |
|
|