Ipod geblokkeerd??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat je zo eigenwijs bent. Klik hier...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
'Er is momenteel geen software voor deze iPod beschikbaar, Controleer of u de meest recente software heeft en probeer het opnieuw' Ik heb gisteren de software nog via de site van apple gedownload! |
|
||||
|
||||
Je kunt even via google zoeken naar de nieuwste iPod software. Dat je hem los download. Daarna druk je op de shift knop en daarna op herstel. Dan kun je de gedownloade software selecteren.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gedownload en bij mijn documenten gezet. Als ik nu shift + herstellen klik in iTunes, staat de iTunes-setup er niet bij. Als ik gewoon via start --> mijn documenten ga, staat de iTunes-setup er wel bij.
Laatst gewijzigd door joephorssels; 22-02-09 om 18:23. |
|
||||
|
||||
Eindigt het gedownloade bestand op .ipsw ?
Als het eindigt op .zip, dan moet je even het .zip weghalen uit de naam. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik in iTunes shift + herstellen doe, komt er alleen als bestandsnaam: *.ispw niet .exe dus. |
|
||||
|
||||
http://appldnld.apple.com.edgesuite....a_Restore.ipsw
Die moet je hebben. Als je het gedownload hebt moet je even .zip weghalen uit de bestandsnaam zodat het eindigt op IPSW. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Download eerst maar eens.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je hem gedownload hebt. Druk dan op shift + herstel in iTunes en selecteer de gedownloaden IPSW.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Resterende tijd circa: ... Downloaden naar: .../iPod2,1_2.2.1_5H11a_Restore.zip Dus er staat nog steeds .zip |
|
||||
|
||||
Als het bestand gedownload is, haal dan de .zip weg en vervang het door .ipsw.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In windows weet ik dat ook niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet eigenlijk gewoon je iPod kunnen herstellen door alleen op herstel te klikken in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ja, maar dan krijg ik die foutmelding die ik al eerder beschreven heb, als ik op shift + herstellen klik staat de itunes setup er niet bij, omdat het een .zip bestand is!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Geblokkeerd | lisettebruins | Unlock | 21 | 16-11-10 18:48 |
iPhone geblokkeerd...? | hockeyboer | iPhone algemeen | 8 | 13-04-10 02:02 |
iphone geblokkeerd | vorderman2 | iPhone algemeen | 0 | 12-03-10 14:03 |
iPhone 1e gen.: geblokkeerd | larsvthullenaar | Unlock | 2 | 08-02-10 01:06 |
Geblokkeerd | scheersje | iPhone algemeen | 3 | 20-01-09 18:02 |
|
|