iphone laad niet op, kan ik testen of het de batterij is? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik heb een 3G overgekocht. Leek prima. Echter na een dag was de accu leeg en toen kwam ik er achter dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone laad niet op, kan ik testen of het de batterij is?
Hallo allen,
Ik heb een 3G overgekocht. Leek prima. Echter na een dag was de accu leeg en toen kwam ik er achter dat de iPhone helemaal niet oplaad. Ondertussen is ze helemaal leeg en start niet meer op. Geprobeerd: - stroom via laptop - verschillende poorten - stroom via muur - verschillende kabels - herstart ik zie dit scherm: Wat me opvalt: - aan de kabel knippert het scherm lichtjes, niet aan/ uit maar beetje gedimd. Dit lijkt een beetje op een hartslag. - Als ik de iPhone open schroef en dan kabel in stop dan zie ik een paar minuut de Apple logo en valt daarna uit. - 3G - gejailbreaked - uit mexico Iemand tips? - hoe heeft de vorige eigenaar de 3G nog éénmaal kunnen opladen? of is dit random? (eigenaar geeft geen antwoord) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stroom kabel erin duwen met de home buton ingedrukt misschien lukt het dan wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad2 batterij laad niet op | Myrrhman | iPad algemeen | 1 | 06-04-12 10:10 |
Batterij iphone 4 laad niet op | sias9 | iPhone algemeen | 6 | 21-02-12 21:26 |
home knop en laad connector doen het niet meer | nbastiaanse | iPhone algemeen | 0 | 23-08-10 09:26 |
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet | Jorissje | Archief | 3 | 02-12-09 17:57 |
|
|