//

iPhone is volledig opgeladen en valt uit

iPhone is volledig opgeladen en valt uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik had al eens eerder een berichtje gepost in het verzameltopic omdat mijn iPhone niet meer opstarte. Gelukkig heb ik dit probleem kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-12, 21:54
noname noname is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard iPhone is volledig opgeladen en valt uit

Dag iedereen,

Ik had al eens eerder een berichtje gepost in het verzameltopic omdat mijn iPhone niet meer opstarte. Gelukkig heb ik dit probleem kunnen verhelpen en werkt mijn iPhone terug. Maar niet zonder problemen. Mijn iPhone 3G laadt zonder problemen op, maar na een tijdje valt hij uit. Wanneer ik hem dan terug even in het stopcontact steekt, werkt deze terug gewoon tot hij terug uitvalt.

Hebben jullie een idee van wat dit kan zijn? En kennen jullie eventueel een oplossing? Alvast bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-12, 09:27
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Doet ie dit ook als ie niet aan het laden is? Of als je hem aan je computer hangt?
  #3  
Oud 29-05-12, 14:29
noname noname is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Hij doet dit dus als hij niet aan het laden is. Hij is volledig opgeladen, en na een tijdje (soms 10 uur, soms 1 uur, erg afwisselend), valt hij gewoon uit. Ook niet met het draaiend tekentje, gewoon ineens uit... Wanneer ik hem dan gewoon terug van stroom voorzie, het hoeft maar eventjes te zijn, dan krijg ik mijn iPhone terug in werking, tot hij dus weer na een tijdje uitvalt. Ook dien ik dan steeds mijn uur en datum terug goed te zetten.

Alvast heel erg bedankt voor je reactie!
  #4  
Oud 29-05-12, 14:36
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Lijkt mij een mobo probleem...(moederbord...)

Vooral die datum en uur doet mij daaraan denken...

Hoop dat je nog garantie hebt...
  #5  
Oud 29-05-12, 15:03
noname noname is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wally© Bekijk bericht
Lijkt mij een mobo probleem...(moederbord...)

Vooral die datum en uur doet mij daaraan denken...

Hoop dat je nog garantie hebt...
Helaas niet aangezien het een iPhone 3G is en toch al 3 jaar is... Ik neem ook aan dat dit niet te herstellen is?

Ik heb zelf niet zoveel verstand van deze zaken, maar ik dacht persoonlijk zelf dat het aan de batterij lag, aangezien mijn iPhone wel terug gewoon werkt, m.u.v. het uitvallen dan...

Anders hoop ik nog even dat iemand mij nog goed nieuws/ een oplossing brengt!

Edit: Ik heb wat opzoekingswerk gedaan naar het moederbord en ik botste op een topic waarin iemand ook problemen had met het moederbord. Daarin werd vermeld dat het moederbord stuk is en dat er niet meer bovenaan het scherm mag worden geduwd. Dit heb ik zelf ook even gedaan, en na een zacht duwtje viel de iPhone uit (wel zag ik heel licht nog mijn achtergrond, heel bizar). Hierdoor denk ik dus ook dat het dus een probleem is met het moederbord? Weet iemand of dit (eenvoudig) te vervangen is?

Alvast hartelijk bedankt!

Laatst gewijzigd door noname; 29-05-12 om 15:30.
  #6  
Oud 31-05-12, 13:50
noname noname is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 5
Standaard

Is er iemand die me kan vertellen of een moederbord (eenvoudig en "goedkoop") te vervangen is?

Groetjes,

Lynn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij? eladage iPhone algemeen 7 06-12-11 14:41
iPhone 4 nieuw uit doos valt elke 2 minuten uit Cdrazar iPhone algemeen 0 08-07-11 22:47
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 13:47
Gsm ontvangst valt opeens weg, herstellen of volledig plat laat een da werken staafken iPhone algemeen 10 28-01-09 20:06
Volledig opgeladen Iphone crius Archief 3 05-03-08 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.