mijn youtube en mxtube filmpjes spelen niet meer af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Daarnet wilde ik wat films gaan kijken maar kwam erachter dat zowel op YouTube als met MxTube de filmpjes niet afgespeeld kunnen worden op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn youtube en mxtube filmpjes spelen niet meer af
Daarnet wilde ik wat films gaan kijken maar kwam erachter dat zowel op YouTube als met MxTube de filmpjes niet afgespeeld kunnen worden op mijn Iphone... ik kan ze gewoon binnenhalen maar niet afspelen. Kon dit gister nog wel gewoon.. Hebben meer mensen hier last van? Of kan iemand me uit de brand helpen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube filmpjes op mijn iPhone? | Terrarabo | iPhone algemeen | 2 | 19-03-10 17:43 |
Filmpjes Youtube spelen niet af | evdijk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-09 22:50 |
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten | jpke | Muziek, foto & video | 2 | 08-02-09 00:05 |
Video: Filmpjes spelen niet volledig af | blaugrana | Muziek, foto & video | 5 | 11-04-08 18:46 |
|
|