Filmpjes Youtube spelen niet af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al veel draadjes doorgelezen over het niet kunnen afspelen van Youtube filmpjes op een 3GS, maar ik kom er toch niet uit. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes Youtube spelen niet af
Ik heb al veel draadjes doorgelezen over het niet kunnen afspelen van Youtube filmpjes op een 3GS, maar ik kom er toch niet uit.
Alleen via Safari kan ik Youtube openen. Geen probleem dus. Maar vervolgens verschijnen er "play icoontje" iets gedraaid met een streep er door. Ik kan geen filmpjes openen en krijg ook geen bericht in beeld wat er aan de hand is. Versie 3.0.1. Phone gekocht in NY en daar laten unlocken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is hier al een oplossing voor?
ik heb het laatste tijd ook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
youtube op achtergrond door laten spelen | arashrsf | iPhone algemeen | 5 | 08-08-11 18:15 |
youtube filmpjes downloaden | keviiin | iPhone Apps | 5 | 23-06-11 14:49 |
Youtube speelt sommige filmpjes niet af? | Peter1612 | iPhone algemeen | 3 | 17-11-09 13:39 |
mijn youtube en mxtube filmpjes spelen niet meer af | bafke85 | iPhone algemeen | 0 | 25-04-08 03:09 |
Video: Filmpjes spelen niet volledig af | blaugrana | Muziek, foto & video | 5 | 11-04-08 18:46 |
|
|