youtube op achtergrond door laten spelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan je youtube door laten spelen op het achtergrond? of minimaliseren zonder dat ie stopt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
youtube op achtergrond door laten spelen
kan je youtube door laten spelen op het achtergrond? of minimaliseren zonder dat ie stopt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan blijkbaar niet met Backgrounder, ik heb het topic dan ook heropend.
|
|
||||
|
||||
dankuwel, ik had al backgrounder namelijk, anders had ik dit topic niet gestart
|
|
|||
|
|||
Dit kan wel zonder Backgrounder! net ontdekt , zelfs zonder enige JailBreak!
Speel youtube filmpje af, druk vergrendel knop (bovenste knop op je iPhone) ( filmpje stopt nu en iPhone gaat naar zwarte scherm) Druk weer op de vergrendel knop zodat je bij je "schuif hier om te ontgrendelen " scherm komt. Druk 2x op je home toets, dan op Play. En voilá het werkt, was zelf blij met deze uitvinding, omdat ik het ook stom vond dat het niet mogelijk was met BackGrounder Laatst gewijzigd door r0bert4; 24-12-09 om 17:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand een idee hoe dat kan? |
|
|||
|
|||
ik heb nu gevonden wat ik zocht, voor mensen die het ook willen weten:
Stap 1: Start de video van YouTube met safarie. Stap 2 : Tik een keer op Home toets. Je zult verlaten Safari. Het afspelen zal onmiddellijk stoppen. Stap 3: Double-tap Home-toets om het app-switcher. Schuif naar rechts om te brengen achtergrond audio controles. Het pictogram aan de rechterkant laat zien welke programma je voor het laatst gebruikt met achtergrondgeluid kunt maken: Safari. Stap 4: Druk op Play . Audio zal het afspelen hervatten. Multitasken weg! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MSN op de achtergrond laten draaien | MrJericho | iPhone algemeen | 2 | 30-10-10 17:07 |
Filmpjes Youtube spelen niet af | evdijk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-09 22:50 |
mijn youtube en mxtube filmpjes spelen niet meer af | bafke85 | iPhone algemeen | 0 | 25-04-08 03:09 |
|
|