Home button Iphone 4 werkt slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorig jaar April heb ik mijn Iphone 4 aangeschaft bij Belcompany. Nu heb ik al enige maanden last van een slecht functionerende home button. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home button Iphone 4 werkt slecht
Vorig jaar April heb ik mijn Iphone 4 aangeschaft bij Belcompany. Nu heb ik al enige maanden last van een slecht functionerende home button. Nu heb ik destijds mijn Iphone bij Belcompany gekocht en een verzekering afgesloten. Wanneer ik mijn Iphone op moet sturen, ben ik deze 4-6 weken kwijt. Wat zijn de mogelijkheden om de Iphone in te leveren bij een Apple Store? Wat is de garantie op een Iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? | dammusz | iPhone algemeen | 142 | 15-06-12 11:45 |
Iphone 3gs home button geeft slecht contact | zoldermot | iPhone algemeen | 12 | 12-01-12 19:54 |
Fix voor slecht werkende Home Button | Mic2000 | iPhone algemeen | 6 | 09-10-11 12:16 |
probleem home button! slecht contact! | FamousD | iPhone algemeen | 2 | 27-12-09 11:25 |
Home knop werkt slecht (iPhone 3G) | PattiMan | iPhone algemeen | 1 | 24-07-08 09:59 |
|
|