Geluidje bij insteken stroomkabeltje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs las ik hier ergens een methode om van het geluid bij het insteken van de stroomkabel vanaf te geraken. Ik heb dat toen geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluidje bij insteken stroomkabeltje
Onlangs las ik hier ergens een methode om van het geluid bij het insteken van de stroomkabel vanaf te geraken. Ik heb dat toen geprobeerd en dat werkte prima. Met de laatste update ben ik die methode kwijt geraakt en nu vind ik niet meer hoe ik het moet doen. Iemand een idee? Alvast bedankt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geluid uitzetten
Maar waarschijnlijk bedoel je dat niet. Je kunt ook het bestandje beep-beep.caf weggooien te vinden in de volgende locatie: /System/Library/Audio/UISounds Daarna wel even re-springen
|
||||
|
||||
Silent charge classic...(modmyi)
Te draaien via winterboard... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluidje bij verzenden sms. | Ridleybiker | iPhone algemeen | 3 | 29-12-11 20:59 |
ander geluidje bij locken | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-02-11 13:42 |
Geluidje bij nieuwe Wi-Fi verbinding | vuurvreter | Wi-Fi | 1 | 21-11-10 18:18 |
Geen geluidje bij opladen | Durkie | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 11:49 |
uitschakelen iphoto bij insteken iphone | truckdiver | iPhone algemeen | 8 | 17-03-08 17:10 |
|
|