iPhone 4s hangt bij terugzetten fabrieksinstellingen error 1600 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb nog niet zo lang een iphone 4s. ik wou deze al een tijdje jailbreaken, maar wachtte nog op een jailbreak progamma. nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s hangt bij terugzetten fabrieksinstellingen error 1600
hallo,
ik heb nog niet zo lang een iphone 4s. ik wou deze al een tijdje jailbreaken, maar wachtte nog op een jailbreak progamma. nu was er afgelopen vrijdag een nieuwe absynthe uitgekomen voor 5.1.1 (absynthe 2.0.1) en heb ik dus mijn iphone gejailbreaked. maar nadat ik mijn telefoon een keertje resette, bleef mijn telefoon steeds op het apple logootje hangen en daarna op een laadrondje. nadat ik de iphone een nachtje zijn gang had laten gaan, kreeg ik het scherm dat je krijgt als je de telefoon net uit de doos haalt. (configratie) en nadat ik dat had gedaan deed de telefoon het weer (alleen cydia en safari niet) maar omdat ik safari toch wel nodig heb, heb ik mijn telefoon (via instellingen) terug gezet naar fabrieksinstellingen. maar het laadbalkje blijft steeds hangen aan het begin en komt niet verder. ik heb geprobeert om de iphone via dfu mode te herstellen met itunes, maar toen kreeg ik error 1600. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt, joepiee20 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
RE: timosha
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt dat nu toevallig wel gedaan en dus ga je moeten herstellen in DFU-mode via iTunes en als tijdens deze herstel operatie een iTunes fout 1600 optreed dan zijn genoemde oplossingen toevallig wel van toepassing. Succes verder |
|
|||
|
|||
RE: timosha
Citaat:
|
Labels |
5.1.1, absynthe 2.0.1, error 1600, iphone 4s, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Start niet op na terugzetten fabrieksinstellingen | harley525 | iPhone algemeen | 2 | 11-04-12 13:21 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen. | insanety | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 21:11 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan jailbreaken | memo06 | Archief | 1 | 11-02-10 16:53 |
terugzetten fabrieksinstellingen | Lennart1973 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-09 22:04 |
|
|