Start niet op na terugzetten fabrieksinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb het volgende uitgevoerd op mijn iphone 3gs Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen. Alleen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Start niet op na terugzetten fabrieksinstellingen
Hallo Ik heb het volgende uitgevoerd op mijn iphone 3gs
Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Wis alle inhoud en instellingen. Alleen als ik mijn iphone start dan zie ik alleen apple logo en jailbreak logo en voor de rest niet weet iemand wat ik hier aan kan doen???? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat had je niet mogen doen als er een jailbreak opstaat Herstellen met iTunes is nu de enigste optie vrees ik.
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Ik heb dit eens gehad met de iPad. Moest toen alles herstellen omdat de jailbreak verkeerd was gegaan. Ik heb toen het volgende gedaan. Ik heb eerst geprobeerd hem via iTunes te herstellen. Dat lukte niet. Toen heb ik even op Google gekeken en kwam tot de volgende oplossing: Homebutton en aan/uit knop inhouden tot je device het Apple Logo laat zien. Dan aan de PC hangen en herstellen via iTunes.
LET OP: Dit is met de iPad, zou zo niet weten of het op de iPhone ook werkt, maar ik denk het wel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
terugzetten naar fabrieksinstellingen/backup terugzetten | aquamarijn | iPad algemeen | 1 | 17-11-11 13:44 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen. | insanety | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 21:11 |
terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan jailbreaken | memo06 | Archief | 1 | 11-02-10 16:53 |
terugzetten fabrieksinstellingen | Lennart1973 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-09 22:04 |
wat met app's na terugzetten fabrieksinstellingen | jefbex | iPhone Apps | 3 | 06-10-09 20:56 |
|
|