Iphone updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iphone 3g met een firmware 3.1.3, ik zou dit nu graag willen updaten naar de laaste IOS.. Maar ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone updaten
Beste,
Ik heb een iphone 3g met een firmware 3.1.3, ik zou dit nu graag willen updaten naar de laaste IOS.. Maar ik heb een probleem ik weet nog dat ik in het begin ook al had gedaan en toen was mijn toestel weer op simlock komen te staan. Is er een mogelijkheid dat ik mijn iphone kan updaten maar dat hij niet op simlock komt te staan.. Wie o wie kan mij hierbij helpen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Ik kan je dan ook al direct meegeven dat ge iPhone niet hoger kan daar het een 3G is die niet verder ondersteunt is. Enkel de 3GS kan - van de oudere toestellen- de nieuwste SW nog gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
iPhone: Iphone 3g nu updaten? | djkavaa | Jailbreak | 4 | 01-06-10 00:37 |
Updaten iPhone | roermondenaar | Unlock [archief] | 2 | 18-03-09 18:53 |
Updaten iPhone | Martijn030 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 31-08-08 21:38 |
Iphone updaten, | JustinOtten | Archief | 1 | 31-03-08 17:57 |
|
|