Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had op mijn oude Samsung mobiel altijd bluetooth aanstaan, en toen stond er ook een symbooltje, waar is deze te vinden op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth
Hallo,
Ik had op mijn oude Samsung mobiel altijd bluetooth aanstaan, en toen stond er ook een symbooltje, waar is deze te vinden op de iPhone? Ik heb Bluetooth wel aan maar er staat geen symbooltje bovenin. Ik kon ook altijd liedjes, filmpjes en foto's verzenden via Bluetooth, dit Kan nu niet meer, heeft iemand antwoord op deze vragen? BVD |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als in Instellingen Bluetooth aanzet dan staat er rechts boven een donkergrijs BT icoontje. Als er een BT-verbinding is wordt het wit.
Deuntjes, plaatjes, enz... uitwisselen tussen apparaten gaat niet (zonder Jailbreak) met de iPhone. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 04-06-12 om 08:32. Reden: L/R verwisseld |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik een BT-verbinding dan? Want zo'n symbooltje is wel mooi !)
Oké helaas, ik ga hem niet jailbreaken, sorry. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is een BT-toetsenbord, en kan het ook met een app ofzo? Want een vriend die heeft ook een iPhone 4(16gb) en die heeft het symbool ook altijd rechtsbovenin staan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Het kan met een app, maar dan enkel & alleen met anderen die ook die app hebben. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
|
|