Wel EDGE, maar geen 3G bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 3GS, waarbij ik een probleem heb. Als ik mijn 3g aanzet, dan valt gelijk het bereik weg en krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel EDGE, maar geen 3G bereik
Hallo,
Ik heb een iPhone 3GS, waarbij ik een probleem heb. Als ik mijn 3g aanzet, dan valt gelijk het bereik weg en krijg ik 'geen service'. Zodra ik mijn 3g weer uit zet heb ik weer bereik en kan ik weer bellen en internetten, maar wel héél traag, want dan heb ik dat bolletje(2g). Ik heb al een paar keer een volledige reset gedaan via de computer en via de telefoon zelf. Ook heb ik andermans sim kaarten geprobeerd, maar dan werkt 3g ook niet. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Welk stuk van de iPhone kapot is? (Misschien de antenne ofzo?) Dan weet ik wat ik moet laten repareren. Bij voorbaat dank, mvg Laatst gewijzigd door Ivo96; 04-06-12 om 21:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3g kapot, 3g probleem, antenneprobleem, geen service |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem 3GS wel bereik maar kan niet bellen | Apollo_Be | iPhone algemeen | 2 | 03-02-12 12:15 |
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 25-11-11 23:32 |
geen bereik wel Wi-Fi op de camping maar doet het niet | linwhaa | Odido (T-Mobile) | 3 | 08-08-10 19:56 |
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed | machwestdurp | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-07-09 20:04 |
|
|