iPhone spontaan in DFU, powerknop kapot -> hoe eruit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nu in Oostenrijk op wintersport en vandaag tijdens het GPS-meten van snelheid, afstand etc. crashte mijn iPhone en die was ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone spontaan in DFU, powerknop kapot -> hoe eruit?
Hallo,
Ik ben nu in Oostenrijk op wintersport en vandaag tijdens het GPS-meten van snelheid, afstand etc. crashte mijn iPhone en die was ook niet meer aan te krijgen. Thuis aangekomen (2 uur terug dus) stopte ik m'n iPhone in de pc, en die zei dat er een Apple-apparaat in DFU was gevonden. Echter, mijn powerknop heeft het vandaag ook begeven.. Dus hoe kan ik mijn iPhone uit de DFU modus krijgen ZONDER power knop? Alvast dank voor eventuele hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb ongeveer het zelfde, ik moet hem alleen juist in de DFU mode hebben,
ik hoor graag! en p.s al gelukt? |
|
|||
|
|||
kapotte iphone knop
je download het programma tiny umbrella hij zal je iphone herkennen op dit programma zit een knop exit dfu mode en enter dfu mode dus probleem voor bijde opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe ziet jou iPhone eruit? | Beaux | iPhone algemeen | 4 | 02-10-11 10:54 |
iphone 4: powerknop kapot | suzanne79 | iPhone algemeen | 2 | 22-02-11 09:21 |
Hoe zal de Iphone er in 2050 eruit zien | Dragann_ | Chat en geruchten | 14 | 08-06-10 16:23 |
|
|