Hoe ziet jou iPhone eruit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onder het mom van: De iPhone is de extender van mijn levensgeluk Zag ik vandaag op iphoneclub.nl de volgende foto: Een iphone 2g die al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe ziet jou iPhone eruit?
Onder het mom van: De iPhone is de extender van mijn levensgeluk
Zag ik vandaag op iphoneclub.nl de volgende foto: Een iphone 2g die al wat jaren veel plezier beleeft met zijn owner. Mijn iPhone 4 ziet er nog maagdelijk uit maar ben zeer benieuwd of er andere exemplaren zijn zich kunnen meten met de foto in dit bericht. Hoe ziet jou iPhone eruit, of heb je een mooie foto van een iPhone die er versleten uitziet, share it. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die stond er maanden geleden al:
Eerste generatie iPhone mooi door slijtage - iPhone - iPhoneclub.nl Maar het blijft idd mooi. |
|
|||
|
|||
mijn twee iphones 4 (drie maand en 1 jaar oud) zien er nog gelijk pas uit het doosje uit.eveneens mijn vorige 3GS nu voor mijn moeder en mijn 3 g 2 jaar oud alles nog zoals pas uit het doosje maar ik let ook goed op mijn spullen en overal zit een case ( zakje omheen en een schermbeveiliging)
|
|
|||
|
|||
iphone
de mijne ziet eruit als een iphone met een paar lichte poetskrasjes
|
|
|||
|
|||
bij mij is dat ook maar das dan voral de screenprotectors die erop zitten. verder nooit laten vallen of dergelijk en er gaat niets mis mee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe ziet jullie beginscherm eruit?? | Fulmaster | iPhone algemeen | 13 | 28-08-11 19:38 |
Hoe ziet jou HomeScreen eruit ? | otieboy | Ringtones en Wallpapers | 3 | 10-03-11 16:40 |
Hoe zal de Iphone er in 2050 eruit zien | Dragann_ | Chat en geruchten | 14 | 08-06-10 16:23 |
Hoe ziet je desktop eruit? | MacApp | Chat en geruchten | 30 | 01-11-07 15:53 |
|
|