//

Iphone 4s kwijt/gejat?

Iphone 4s kwijt/gejat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier. Sinds 2 dagen is mijn telefoon kwijt. Ik weet niet waar ik hem precies ben kwijt geraakt en hoe maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-12, 16:25
jamini jamini is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 15
Standaard Iphone 4s kwijt/gejat?

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Sinds 2 dagen is mijn telefoon kwijt. Ik weet niet waar ik hem precies ben kwijt geraakt en hoe maar ik vermoed dat het in de stad/openbaar vervoer is gebeurd. Het kan zijn dat ik ben gerold of dat ik hem gewoon stomweg verloren ben omdat ik een tas zonder rits had. Het gaat om een witte 4s 16 GB. Uiteraard al aangifte gedaan, ns gebeld, gemeente etc. maar zonder succes.

Ik heb direct mijn telefoon proberen te bellen en deze was toen nog niet uitgeschakeld, maar er werd ook niet opgenomen (telefoon stond op stilstand) een paar uur later stond hij wel uitgeschakeld terwijl ik zeker weet dat de batterij nog 'vol' was; ik had hem namelijk net opgeladen voordat ik hem kwijt raakte.

Ik ben bang dat hij in verkeerde handen is gekomen want waarom zou anders een telefoon met volle batterij ineens uit staan?
Kan ik hem nu nog vinden via find my iphone? Dat had ik wel aanstaan op mijn telefoon, of lukt dat alleen als hij 'aan' is?
Zijn er nog andere manieren of mijn telefoon terug te vinden?

Ik weet dat het heel erg dom is. Mijn simkaart heb ik al laten blokkeren. Telefoon had verder geen lock of pincode erop zitten, heel erg stom!! Kan ik nog iets doen om erachter te komen waar mijn mobiel is?

Ik houd al continue marktplaats in de gaten en ik hoop dat iemand hem daar aanbiedt dan kan ik de politie erop af sturen. Mijn iphone was echt heel nieuw en ik was er superzuinig op omdat ik er keihard voor heb moeten sparen. Ik ben er kapot van want alles stond erop. Kan ik dat nu nog blokkeren nu hij uit staat?

Ik wens dit niemand toe, dit is zo ongelofelijk ***

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2012 om 15:35 ----------

kan ik hem misschien opsporen d.m.v. zijn imei?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-12, 16:39
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.

ik begrijp dat je een rot gevoel hebt maar...

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. Je kan je bij de andere aansluiten.

//Slotje
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Gejat! krijg ik data er nog af? missvirusje iPhone algemeen 12 18-07-11 12:03
iphone 3gs gejat.. izii1 iPhone algemeen 10 07-10-10 00:31
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt volonte iPhone algemeen 3 07-02-09 18:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.