sms template discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb onlangs een iphone gekocht en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op het beginscherm een knop te plaatsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms template
hallo,
ik heb onlangs een iphone gekocht en nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op het beginscherm een knop te plaatsen waarbij de iphone automatisch een sms gaat sturen naar een bepaald nummer en een standaard tekst. het is nl. om mij aan of af te melden in het systeem van de brandweer, hiervoor moet ik gewoon 1 sms sturen met als tekst vrij of belet en steeds etzelfde nummer.. kan iemand mij hierbij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk niet dat er zoiets is, kunt ook de zoek functie gebruiken
|
|||
|
|||
je zou zelf moeten gaan programmeren denk ik. en tot op heden ook nog niet zoiets tegengekomen. terwijl het wel handig zou zijn als SOS functie ofzo!
|
|
||||
|
||||
In de installer staat ergens z'n SOS service, misschien die een beetje ombouwen????
|
|||
|
|||
Mieschien skd proberen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Joomla template optimized for Iphone | wastaal | iPhone Apps | 13 | 26-11-10 23:01 |
PSD template voor de iPhone 4 retina display | calvito | Ringtones en Wallpapers | 2 | 09-08-10 22:59 |
Winterboard template\Mijn thema | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-03-09 16:45 |
|
|