dock-background is gezakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) de dock afbeelding die ik op mijn iphone had is om één of andere bizarre reden gezakt. iemand een idee hoe ik het weer normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dock-background is gezakt
de dock afbeelding die ik op mijn iphone had is om één of andere bizarre reden gezakt. iemand een idee hoe ik het weer normaal krijg?
zo was het normaal zo is het nu |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel leuk trouwens hoe je dat omschrijft: 'dock gezakt'
|
|||
|
|||
ja omdat je van de dock op de eerste foto nog net de bovenkant ziet op de 2de foto
|
|
||||
|
||||
de dock op de eerste foto is een plat dock, je kunt er doorschijnende docks, brede docks enz... opzetten aan de hand van thema's (summerboard) of je dock veranderen (customize)
|
|||
|
|||
ja dat weet ik, maar ik heb helemaal niets verandert en toch was het opeens anders
|
|
||||
|
||||
gewoon trug veranderen he.
|
|
|||
|
|||
heb je miss een app geinstalleerd waarmee je dockreflection krijgt?
of miss is het gewoon een update van je theme ofz... desnoods reinstall je dat thema |
|
||||
|
||||
hij is volgens mij helemaal niet gezakt, alleen de letters zijn weg?
en je hebt gewoon ander dock thema gedaan.. misschien per ongeluk
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
background | iHansD | Desktop-applicaties | 3 | 12-11-08 12:05 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|