dock-background is gezakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) de dock afbeelding die ik op mijn iphone had is om één of andere bizarre reden gezakt. iemand een idee hoe ik het weer normaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() de dock afbeelding die ik op mijn iphone had is om één of andere bizarre reden gezakt. iemand een idee hoe ik het weer normaal krijg?
zo was het normaal ![]() zo is het nu ![]() |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Wel leuk trouwens hoe je dat omschrijft: 'dock gezakt'
|
|||
|
|||
![]() ja omdat je van de dock op de eerste foto nog net de bovenkant ziet op de 2de foto
|
|
||||
|
||||
![]() de dock op de eerste foto is een plat dock, je kunt er doorschijnende docks, brede docks enz... opzetten aan de hand van thema's (summerboard) of je dock veranderen (customize)
|
|||
|
|||
![]() ja dat weet ik, maar ik heb helemaal niets verandert en toch was het opeens anders
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon trug veranderen he.
|
|
|||
|
|||
![]() heb je miss een app geinstalleerd waarmee je dockreflection krijgt?
of miss is het gewoon een update van je theme ofz... desnoods reinstall je dat thema |
|
||||
|
||||
![]() hij is volgens mij helemaal niet gezakt, alleen de letters zijn weg?
en je hebt gewoon ander dock thema gedaan.. misschien per ongeluk
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Update 5 icon Dock nu volledige Dock kwijt... | rubenhvt | Jailbreak | 0 | 07-05-10 17:18 |
background | iHansD | Desktop-applicaties | 3 | 12-11-08 12:05 |
3G op dock wel, zonder dock niet | laika666 | iPhone algemeen | 2 | 21-09-08 17:30 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|