ipad apps allemaal verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier, dus misschien staat deze vraag verkeerd.. Ik heb een ipad en bij het synchroniseren met de (steeds dezelfde) W7-pc komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad apps allemaal verdwenen
Hallo,
ik ben nieuw hier, dus misschien staat deze vraag verkeerd.. Ik heb een ipad en bij het synchroniseren met de (steeds dezelfde) W7-pc komt telkens de melding dat de pc niet gemachtigd is. Is het normaal dat dat telkens opnieuw gebeuren moet? met groet, Gaike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er is een aparte iPad topic .
Ge moet in itunes uw pc machtigen he, je hebt toch een account,je moet een account aanmaken als je nog geen hebt he . In itunes bovenaan naar store gaan en daar dan deze computer machtigen. Als je bv al apps hebt aangeschaft dan heb je toch al een email adres en paswoord moeten aanmaken, deze moet je dan gebruiken om te machtigen of je moet je alvast met deze aanmelden, ik weet het zelf niet vanbuiten maar tis naar die richting op,moeilijk is het niet, als je naar store gaat in itunes daar moet je zijn. Mocht het ooit zijn dat je een laptop/pc nimmer gebruikt of wil verkopen dan moet ge in itunes ontmachtigen nemen dit omdat je maar meende ik 5 toestellen kan machtigen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat lijkt me niet, maar een oplossing heb ik hier niet voor. iTunes een keer opnieuw installeren? |
|
|||
|
|||
de vraag is inderdaad waarom de machtiging telkens opnieuw moet worden afgegeven.
Ik heb de laatste versie van itunes titel is overigens niet juist de apps stonden in itunes en heb ik allemaal weer op de Ipad gekregen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iBooks op IPAD niet allemaal te zien en te lezen | Brigoedie | iPad algemeen | 8 | 18-08-12 18:36 |
Welke EK Apps zijn er allemaal? | bokse001 | iPhone Apps | 1 | 01-06-12 10:37 |
Video: Allemaal apps voor je iPad | N1ckk | iPad Apps | 2 | 22-07-11 16:16 |
Apps allemaal weg na syncen ! | RamonPouw | Archief | 4 | 17-11-09 18:38 |
Apps via Itunes niet allemaal op Iphone? | Approximately | Archief | 2 | 10-01-09 10:51 |
|
|