Gegevens/bestanden van iphone4 naar iphone3 overzetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen bij het volgende probleem: De box van mijn iphone 4 is kapot waardoor hij geen geluid meer maakt bij berichtjes en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens/bestanden van iphone4 naar iphone3 overzetten.
Wie kan mij helpen bij het volgende probleem:
De box van mijn iphone 4 is kapot waardoor hij geen geluid meer maakt bij berichtjes en muziek (Echter wel als ik gebeld word) Nu moet ik hem waarschijnlijk op laten sturen en zou ik graag alles wat nu op m'n iphone 4 staat op m'n oude iphone 3gs zetten. Ik heb alleen geen idee hoe dit werkt.. Wie helpt mij?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je iOS 5? Dan via Icloud.
Heb je iOS 4 of lager; dan via iTunes. |
|
|||
|
|||
Ik geloof iOS 4,, k ben echt zo niet handig met dit... maar ik denkkk dat het lukt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Sluit je iPhone 3GS aan op je pc, en update hem naar de laatste OS 5.1.1. (dit is nodig omdat een oud OS geen reservekopie accepteert van een nieuwe versie, dacht ik me te herinneren.) - Zet daarna de reservekopie terug op je 3GS, en dan ben je volgens mij klaar! Kleine kanttekening: als je iPhone 4 bijvoorbeeld op 4.2.1. zit, moet je 3GS ook op 4.2.1. óf hoger zitten. |
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal! Het is gelukt,, en je zult het nooit geloven.. maar ineens doet het geluid van m'n iPhone 4 het weer... ik snap er nix van!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen overzetten contact gegevens van 3g naar 4s | Muis11 | iPhone algemeen | 2 | 17-11-11 16:29 |
Gegevens Iphone3 overzetten naar Iphone4 | fbeermann | iTunes | 24 | 29-08-11 12:52 |
Bestanden overzetten van Iphone naar computer | Caszje | iTunes | 3 | 22-03-11 16:04 |
alle gegevens overzetten van iphone4/16 naar 4/32 | fiero | iTunes | 2 | 29-12-10 20:03 |
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? | dutchronnie | iTunes | 0 | 13-10-10 16:20 |
|
|