Hotmail instellen 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Zit met een groot probleem. Ben van een iPhone 4 naar een 4S gegaan Bij mijn iPhone 4 bleven als ik op me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hotmail instellen 4S
Hoi allemaal,
Zit met een groot probleem. Ben van een iPhone 4 naar een 4S gegaan Bij mijn iPhone 4 bleven als ik op me telefoon hotmail berichten wiste deze gewoon gesloten staan en opvraagbaar op mijn laptop hotmail account. Bij mijn Iphone 4S worden de hotmail berichten ook gewist op mijn laptop hotmail account, dus nu heb ik geen hotmailemails meer en is alles gewist. Wie kan mij aub helpen alvast heel erg bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hep je IMAP gekozen i.p.v Pop3 misschien?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hotmail ondersteunt geen IMAP (wel Exchange).
Gezien de vraagstelling vermoed ik dat de topic starter net liever POP3 gebruikt.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ze werken allemaal, maar als ik je goed begrijp wil je dat berichten op de server blijven staan als je ze op je iPhone wist, zodat je PC ze nog kan lezen?
Dan moet je POP3 gebruiken (met Exchange wis je ze meteen ook op de server). |
|
|||
|
|||
Dankje daar heb ik wat aan. Is er ergens een uitlegpagina van
|
|
||||
|
||||
De allereerste hit op de zoektermen "pop3" en "hotmail" op iPhoneclub.nl:
Windows Live Hotmail krijgt POP3-ondersteuning: makkelijker Hotmail op de iPhone ontvangen - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel erg bedankt het werk. Ben weer blij. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
hier een site waar je makkelijk kunt instellen om toegang te krijgen tot hotmail | xxtraminimal | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 14:53 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Hotmail account instellen | eri | Archief | 3 | 08-04-08 10:46 |
|
|