//

Iphone scherm gebroken, vocht schade en start niet meer op

Iphone scherm gebroken, vocht schade en start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik mag over 4 maanden een nieuwe Iphone in de tussentijd heb ik even een oude nokia die prima werkt en waar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-12, 17:02
sanderv6 sanderv6 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone scherm gebroken, vocht schade en start niet meer op

Beste allemaal,

Ik mag over 4 maanden een nieuwe Iphone in de tussentijd heb ik even een oude nokia die prima werkt en waar ik whatsapp op heb en op kan facebooken.. Prima voor in de tussentijd dus.. Nu is mijn scherm van mijn Iphone gebroken is er water in gekomen en doet hij het niet meer. In het stopcontact zie ik dat ik hem aan moet sluiten op itunes doe ik dat dan krijg ik alleen een appeltje.. Ik vind het niet erg om nog 4 maanden de nokia te gebruiken maar waar ik me erge zorgen om baat is dat ik niet meer bij mijn foto's kan.. Ik gebruik windows en heb geen idee waar ik ze terug kan vinden synchroniseerde wel altijd met Itunes.. Iemand een oplossing er staan namelijk een aantal belangrijke foto's op voor school en van vakanties..

Bij voorbaat hartelijk dank!

Groetjes,
Sander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-12, 17:20
Yosti Yosti is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Heb je de foto's niet toevallig laten uploaden naar je iCloud? Dan zou je er ook zonder je telefoon bij kunnen komen. Als ze echt op het interne geheugen staan vrees ik dat je toch echt via de telefoon zelf zal moeten gaan werken. Misschien ter reparatie aanbieden als het anders kan?
  #3  
Oud 19-06-12, 17:51
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

Hallo Sander,

Als je backupt via iTunes is het helemaal makkelijk, dan download dan dit programma even: iPhone Backup Extractor for Windows and Mac en navigeer naar: C:\Documents and Settings\user\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup. Volgens mij kan je dan je foto's uit je backup vissen!

Als je via iCloud backupt wordt het verhaal anders, weet niet hoe je aan het daadwerkelijke Backup bestand moet komen, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!

Als 3e optie, misschien heb je handmatig! een reservekopie gemaakt van je iPhone (bijvoorbeeld voordat je Jailbreakt/Update of een Offline backup wilt hebben). Als je dit recent hebt gedaan dan staat die ook als backup in bovenstaande locatie.

Overigens zegt synchroniseren sinds de komst van iCloud niks over of je een backup maakt, als je iCloud backup aan hebt staan maakt iTunes niet automatisch een backup.

Succes!
  #4  
Oud 19-06-12, 18:37
sanderv6 sanderv6 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 2
Standaard

Beste Diedjuhh,

Allereerst bedankt voor je hulp!
Iphone backup extractor vond inderdaad een backup van 11-06-2012 met 1451 foto's terwijl ik er 1455 had een geweldig resultaat dus! Hij vond bijna alles terug.. Nu heb ik alleen 1 probleem je moet geregistreerd zijn anders kan je maar 2 files per keer terug krijgen dit gaat eeuwen duren met dat programma.. Is er een vervanger beschikbaar voor dit programma of heeft iemand misschien een download linkje of een serial ?

Alvast bedankt!

Groetjes!
  #5  
Oud 19-06-12, 19:16
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

Hoi Sander,

Heb even Google geraadpleegd, en het lijkt erop dat bijna alle Backup mogelijkheden betaald zijn. Je zou kunnen overwegen om een licentie aan te schaffen bij de vorige link die ik gaf, of bij deze: Recover iPhone, iPad or iPod photos from backups with Picturescue.

Alleen voor Mac is er een gratis programma, dus mocht je iemand kennen die een Mac heeft is het ook zo opgelost! Dat Programma heet: iBackup Viewer!

Groeten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPhone algemeen 22 06-11-12 09:26
iPhone start niet meer op, continu appeltje op het scherm jimmyalphen iPhone algemeen 1 19-03-12 12:26
iPhone 4S scherm gebroken (op zoek naar) orginele scherm! Achillias iPad algemeen 5 08-01-12 23:01
Iphonescherm gebroken en hij werkt niet meer Kingfinity iPhone algemeen 1 18-09-08 11:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.