data verbruik facebook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje is het normaal dat als je op facebook een pagina bekijkt en 1 pagina laad van een vriend bijvoorbeeld dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
data verbruik facebook
ik heb een vraagje is het normaal dat als je op facebook een pagina bekijkt en 1 pagina laad van een vriend bijvoorbeeld dat het gelijk met de iphone 4s een kleine 2mb verbruikt word??
of heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb ik ook, echt belachelijk. liever de mobiele pagina via safari
|
|
|||
|
|||
Citaat:
de normale pagina van facebook via safari scheelt bij mijn ook niet... ik snap er niks van??? als het niet anders kan vind ik het een slechte service van apple.... |
|
||||
|
||||
Waarom geef je Apple de schuld?
Dat lijkt mij eerder aan FaceBook of de 3-rd party developer van een externe App te liggen...
|
|||
|
|||
Citaat:
weet jij dan misschien wat er verkeerd gaat of wat er aan staat ??? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk een andere app of dienst in gebruik die zoveel data vreet. Installeer eerst maar eens een app die je dataverbruik per applicatie / service (mail? Photostream?) bij kan houden. Niet zomaar wat roepen, eerst onderzoeken.
Of heb je dat al gedaan? Hoe weet je dat van de 2mb voor een Facebook pagina bijvoorbeeld? Hoe heb je dat gemeten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
en onavo extend gaf het ook aan die heb ik er ook nog eens een keer bij gedownload |
|
||||
|
||||
O dan sorry in dit geval #PWND. Zat ik zelf zomaar wat te roepen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik merk wel dat het een kwaal bij iphone 4s is een maat en men neefje heeft een 4 en heeft er geen last van.... al men pushberichten heb ik uit gezet, icloud is verwijdert, alles staat uit dus facebook verbruikt dan na mijn beleving gewoon veel. of kan je binnen facebook ook nog dingen aanpassen met het gebruik? |
|
|||
|
|||
Zou dit dan eveneens de reden zijn dat ik na mijn overstap van iPhone 3G naar de 4S ook enorm meer data verbruik en alleen meer facebook t.o.v. eerst, gewoon omdat het nu sneller gaat? Heb dezelfde apps (data manager, onavo) en kom er ook niet achter wat er verder aan instellingen anders staat.
Paar keer buitenshuis foto uploaden en wat pagina's bekijken en zit dan gerust tegen de 30 mb op een dag. Mocht iemand nieuwe suggesties hebben: graag! |
|
|||
|
|||
mijn facebook app gebruikt ook belachelijk veel data ik denk dat het aan mijn toestel ligt (4s), want vrienden van mij hebben precies hetzelfde toestel (zelfs op de zelfde dag gehaald als ik uit dezelfde filiaal) en zij hebben dit probleem niet. wat ik ga doen is een ander toestel nemen en kijken of ik dan hetzelfde probleem heb. Wat wel enigszins helpt is via een pc op je fb te kijken met welke apps je fb gelinkt is en die allemaal uitschakelen (deze apps zijn vaak van die domme spelletjes waar mensen je telkens voor uitnodigen)
|
|
|||
|
|||
Fb app verbruikt idd veel data. Als je je data teller op 0 zet en enkel de fb app gebruikt, dan zit je zomaar aan de 75mb
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als wij allemaal tegelijk een toestel hebben gehaald en alleen op mijn toestel verbruikt facebook heel veel data en als ik via het toestel van een vriend op mn fb ga en op zijn toestel verbruikt fb niet zo veel data dan ligt het toch wel aan mijn toestel. Ik denk dat ik niet duidelijk ben geweest in mn uitleg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data verbruik | siwa | iPhone algemeen | 3 | 19-06-12 16:50 |
3G data verbruik Iphone 4 | MarnickG | iPhone algemeen | 1 | 19-03-12 12:53 |
verbruik mobiele data | SuperDidi | Wi-Fi | 1 | 29-11-10 02:14 |
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? | ceesboersen | Wi-Fi | 1 | 25-11-10 00:06 |
Maandelijks data-verbruik | djgns | Overige providers Nederland | 19 | 14-08-10 11:34 |
|
|