ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kopieer fotos of muziek van mijn laptop op mijn iphone en niks lukt hoe komt dit? is mijn eerste i phone....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan niks downloaden van mijn laptop op mijn iphone
ik kopieer fotos of muziek van mijn laptop op mijn iphone en niks lukt hoe komt dit? is mijn eerste i phone.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je iTunes al geïnstalleerd? Indien nee dan installeer iTunes en synchroniseer alle gewenste deuntjes en plaatjes met iTunes.
Succes gewenst |
|
|||
|
|||
ja al gedownload maar ik wil muziek die op mijn laptop staan en fotos die op laptop staan erop zetten, dit moet toch kunnen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.apple.com/nl/itunes/what-is/ http://www.apple.com/nl/itunes/features/ |
|
|||
|
|||
duizend maal dank de muziek is gelukt maar fotos zie ik niet staan op i tunes. ik ben hier echt een leek in )
|
|
|||
|
|||
Eerst de iPhone met de USB-kabel aan de laptop aansluiten, dan itunes opstarten en nu naar het onderstaande plaatje kijken
|
|
|||
|
|||
Voor foto's gebruik je mss beter de app photosync, vind ik veel makkelijker dan itunes te gebruiken voor filmpjes en foto's.
Voor gedownloade films gebruik je av player. Voor muziek is de itunes store het beste. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe sla ik mijn agenda op in mijn laptop? (iphone 3gs) | tanja1966 | iPhone algemeen | 1 | 21-02-12 17:22 |
Geen Wi-Fi op mijn Iphone als ik mijn laptop uitschakel | trudydegraaf | Wi-Fi | 0 | 29-11-11 22:57 |
kan itunes niet downloaden op mijn laptop. | realist | iTunes | 20 | 26-07-11 23:18 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
Kan ik mijn iphone synchroniseren op 2 pc's/laptop? | dendirk | Archief | 2 | 31-05-08 20:05 |
|
|