Iphone 4 kan niet update wegens pincode? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 4 gekregen, Geen nieuwe wel gebruikt. Deze was geupdate tot vers 4.3.5. Ik wilde net nieuwe versie erop zetten 5.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 kan niet update wegens pincode?
Hallo,
Ik heb een Iphone 4 gekregen, Geen nieuwe wel gebruikt. Deze was geupdate tot vers 4.3.5. Ik wilde net nieuwe versie erop zetten 5.2 geloof ik. Mijn tel ging herstellen etc. Nu geeft Itunes aan dat mijn Sim een Pincode heb en dat ik een nieuwe versie itunes moet installeren wil die contact krijgen met mijn iphone. Alleen heb ik al de nieuwste versie. Wat moet ik nu doennn??? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2012 om 19:36 ---------- Probleem opgelost. Door reset. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan de pincode niet meer invoeren!!! | jpmphone | iPhone algemeen | 4 | 16-03-12 13:12 |
update naar iOS 4.1 -> iphone moeten herstellen / pincode | iJST | iPhone algemeen | 1 | 09-09-10 18:08 |
Kan niet activeren omdat er een pincode op mijn simkaart zit | iheijnekamp | iPhone algemeen | 7 | 25-06-10 23:25 |
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan | Sabine91 | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 08:01 |
|
|