update naar iOS 4.1 -> iphone moeten herstellen / pincode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal heb ff een probleem sinds update naar 4.1 update verliep al niet helemaal vlekkeloos via itunes, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update naar iOS 4.1 -> iphone moeten herstellen / pincode
hallo allemaal
heb ff een probleem sinds update naar 4.1 update verliep al niet helemaal vlekkeloos via itunes, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Na update geeft itunes aan dat telefoon hersteld moet worden. dus gedaan.... opnieuw opstarten na herstel en nu moet ik een sim ZONDER pincode in te iPhone doen. fijn dat ze dat van tevoren niet even aangeven.....Alleen, ik heb wel een pincode ingesteld en hoe krijg ik deze eraf als ik niet in mijn telefoon kan......... iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk al opgelost. Waar een oud nokiaatje toch af en toe niet goed voor is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 update naar iOS 4.3.2 blijft mislukken | Snoepzak | Archief | 3 | 26-04-11 21:00 |
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 | jurgenb | iTunes | 13 | 04-08-10 19:44 |
Foutmelding -34 bij herstellen na update naar 4.0 | volvoforlife | iTunes | 0 | 22-06-10 13:25 |
iPhone: Herstellen zonder update naar 3.1.3 | Kosmo | Jailbreak | 19 | 04-04-10 14:37 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
|
|