Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone4 blijft naar netwerk zoeken, ook indien ik er een andere simkaart insteekt, versie 5.1.1, modemfirmware 04.12.01 Is er iemand die me hierbij kan helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service
Iphone4 blijft naar netwerk zoeken, ook indien ik er een andere simkaart insteekt, versie 5.1.1, modemfirmware 04.12.01
Is er iemand die me hierbij kan helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is hij wel simlock vrij ???
|
|
|||
|
|||
En als je eens vliegtuigmodus een aantal sec aanzet en dan terug uitzet, vind deze dan zijn netwerk niet of de phone eens volledig uitleggen?
|
|
|||
|
|||
is wel degelijk fout in het toestel..simpel aangepakt..ik heb mijn iphone4 bij mobistar gekocht en ga met dit factuur van mijn iphone gewoon naar mobistar volgende week..dat ze hem daar maar herstellen (omruilen) onder garantie
|
|
|||
|
|||
Heb je hem pas geupdate naar 5.1.1?
en toen kreeg je telefoon het geen service probleem? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mobistar = simlock vrij dedocks (ken ik zelfs niet) geen idee. Als het probleem vlak na de update kwam dan denk ik ook aan een simlock |
|
|||
|
|||
Gsm is simlockvrij, reeds meerdere malen aan en uit gezet, tevens vliegtuigmodus aan en uit gezet. Wel is even ervoor een nieuw scherm en batterij geplaatst. Bij aanbieder staat wel de correcte aanbieder. De simkaart al in een andere gsm gestoken en deze werkt daar wel. Het Wi-Fi netwerk vindt hij wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|