Bij verzenden sms loopt het blauwe balkje, maar wordt sms niet verzonden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb een iPhone 4S en plots kon ik geen smsen meer versturen. Als ik een smsje verstuur, laadt het blauwe balkje en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij verzenden sms loopt het blauwe balkje, maar wordt sms niet verzonden
Hallo iedereen,
ik heb een iPhone 4S en plots kon ik geen smsen meer versturen. Als ik een smsje verstuur, laadt het blauwe balkje en juist op het einde staat hij stil en krijg ik dan bij het smsje na een tijdje het rode uitroeptekentje. Ik heb al wat opgezocht ivm die SMSC enzo, maar versta er niet veel van. Hopelijk kan iemand mij helpen!! Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat onder instellingen> berichten : stuur als sms aan of uit??
|
|
|||
|
|||
Staat aan!
|
|
|||
|
|||
Heb je dit bij 1 sms gehad of meerdere??
Als je op het uitroepteken duwt kun je het alsnog versturen als gewone sms.. |
|
|||
|
|||
Bij al mijn smsen, ik kan geen enkele nog versturen.
Als ik op het uitroeptekentje duw en het opnieuw probeer, heb ik hetzelfde resultaat.. |
|
|||
|
|||
zet Imessage eens uit.. wat doet ie dan?
|
|
|||
|
|||
't Zelfde.. :-(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluidje bij verzenden sms. | Ridleybiker | iPhone algemeen | 3 | 29-12-11 20:59 |
sms wordt niet opgeslagen bij ontvangst of versturen | MJolein | iPhone algemeen | 2 | 22-09-09 21:43 |
SMS niet verzonden | nathnl | iPhone algemeen | 3 | 23-07-09 12:57 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
|
|