probleem met muziek afspelen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met mijn muziek af te spelen, ik kan de muziek app gewoon starten, mijn nummers selecteren, maar hij begint niet af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met muziek afspelen.
Ik heb een probleempje met mijn muziek af te spelen, ik kan de muziek app gewoon starten, mijn nummers selecteren, maar hij begint niet af te spelen, sec. teller blijft op nul staan. Heeft iemand ervaring met dit ergelijk probleem? thx
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een hard reset geprobeerd? (home- en slaapknop tegelijk 10sec inhouden)
|
|
|||
|
|||
Heb ik geprobeerd, zonder resultaat jammergenoeg, thx voor de tip.
|
|
|||
|
|||
Alle muziek verwijderd, opnieuw via itunes gesynchroniseerd en werkt terug.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Probleem afspelen opgeslagen muziek | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 26-10-11 19:11 |
Muziek op iPhone 3 stopt met afspelen | Asanti | Muziek, foto & video | 2 | 08-07-11 13:22 |
Muziek: Raar probleem: Iphone beeld verkeerde album cover bij afspelen muziek | obi | Muziek, foto & video | 5 | 12-10-10 14:13 |
Muziek: Probleem muziek afspelen | wouterm | Muziek, foto & video | 1 | 25-03-10 16:31 |
|
|