Soms probeem versturen/ontvangen MMS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Telkens ik de iPhone 4S afleg en heraanzet kan er een tijd wel mms'en verstuurd en ontvangen worden. Enkele uren later verdwijnt het 'E' logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Soms probeem versturen/ontvangen MMS
Telkens ik de iPhone 4S afleg en heraanzet kan er een tijd wel mms'en verstuurd en ontvangen worden.
Enkele uren later verdwijnt het 'E' logo bovenaan het scherm en lukt het versturen/ontvangen van mms niet meer. Sms blijft wel goed werken. Provider is Proximus. 3G uitgeschakeld. Mobiele data aan. Dataroaming uit. Mms-instellingen : APN event.proximus.be / mms / mms mmsc.proximus.be/mms / 10.55.14.75:8080 Proximus zegt mij dat voor hen alles ok staat;als je 1 mms kunt versturen/ontvangen moeten ze allemaal kunnen... Kan er iemand mij hier verderhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom heb je 3g uitstaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey,
Is niet de bedoeling dat ik e-mails kan versturen of op internet kan gaan... enkel bellen, sms en mms. Vandaar geen 3G (denk ik...) |
|
||||
|
||||
Of 3G is ingeschakeld of niet. Normaal is het niet. Maar mss ondersteund Proximus geen EDGE meer?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi MacCurd is je probleem al opgelost? Is sukkel nog steeds met Proximus MMS.... #grijzeharen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Soms wel en soms geen mail ontvangen | Mvos | iPhone algemeen | 1 | 01-03-10 17:13 |
mms versturen/ontvangen met proximus | GasGasR6 | Archief | 1 | 29-11-09 18:09 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Eindelijk MMS ontvangen en versturen | S.A.F | Archief | 4 | 18-03-08 10:26 |
MMS Ontvangen/Versturen | markmx | Overige providers Nederland | 65 | 07-03-08 14:24 |
|
|